امروز امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 06, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری اولین نشست علمی «بررسی راهکارهای توسعه اشتغال کمیته امداد(ره)» در اراک

کد مطلب: 22643 | تاریخ ارسال: 17 آوریل 2011 | چاپ صفحه

اولین نشست علمی بررسی راهکارهای توسعه اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با رویکرد مشاغل خانگی با مشارکت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، اداره کل آموزش و پرورش، جهاد دانشگاهی و اداره کل کار و امور اجتماعی استان مرکزی در مرکز تربیت معلم شهرک قائم اراک برگزار شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی، محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در این همایش گفت: با برگزاری این نشست‌ها تلاش می‌شود کمیته امداد هر ساله 10 درصد از خانواده‌های خود را توانمند سازد.

وی بیان کرد: نامگذاری امسال به عنوان نهضت سراسری اشتغال برای جوانان، پیش‌بینی حرکت جهاد گونه در زمینه مشاغل است و در سفر هیات دولت به استان مرکزی معادل 15 میلیارد تومان برای مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است.

ولیئی در ادامه تصریح کرد: 5/1 میلیارد تومان نیز برای ایجاد و راه‌اندازی عرضه محصولات خانگی جهت به وجود آمدن 6 بازارچه برای عرضه این محصولات که به بهره‌برداری خواهد رسید در نظر گرفته شده است.

این مقام مسوول در پایان خاطرنشان کرد: سقف وام خود اشتغالی در سال گذشته 8 میلیون تومان بوده و امسال به 15 تا 20 میلیون تومان افزایش یافته است.

همچنین برای این همایش 16 مقاله علمی ارسال شده بود که در داوری اولیه 9 مقاله و در نهایت 5 مقاله برتر انتخاب و در این جلسه ارائه شد.

گفتنی است، دومین همایش راه کارهای توسعه اشتغال با رویکرد مشاغل خانگی خردادماه سال‌جاری در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.