امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



مشکل برخی سایتها و ارتباط با فیلترینگ دولتی

کد مطلب: 2257 | تاریخ ارسال: 27 ژوئن 2009 | چاپ صفحه

دادگاه امریکایی با رسیدگی فوری به این شکایت ، دیتا سنتر آمریکایی را ملزم به برقراری مجدد سرویس بر اساس قراردادهای موجود کرد

بازگشت «عصر ایران» و دهها سایت ایرانی دیگر به فضای اینترنت
به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از عصرایران ،با گذشت سه روز از قطعی سرور سایت عصرایران و دهها سایت دیگر ، سرانجام با تمکین شرکت آمریکایی ارائه دهنده خدمات سرور به حکم دادگاه ، بار دیگر فعالیت این سایت ها از سر گرفته شد.
از ساعت 16 روز دوم تیر امسال ،دیتا سنتر آمریکایی بدون اطلاع قبلی و به صورت ناگهانی چندین سرور که بر روی آنها بیش از 80 سایت ایرانی قرار داشتند را قطع کرد و بدین ترتیب جریان اطلاع رسانی در فضای اینترنتی ایران با چالشی جدی مواجه شد.
در این میان ، شرکت نرم افزاری ایرانی طرف قرارداد با سایت های داخلی ،با بهره گیری از تیم وکلای ایرانی و امریکایی ،  موضوع را در دستگاه قضایی آمریکا پیگیری کرد که دادگاه امریکایی با رسیدگی فوری به این شکایت  ، دیتا سنتر آمریکایی را ملزم به برقراری مجدد سرویس بر اساس قراردادهای موجود کرد.

عصرايران، فردا نيوز،بازتاب آنلاین ، شفاف، بورس نيوز،پارسينه،اميد، سايه نيوز، همصدا، شيعه نيوز، پرس تي وي فارسی بيروت، كازرون نما، آينده نيوز،  لاهيگ، پول نيوز، جرس نيوز، كمياب نيوز، رويداد، ارم نيوز، بوشهر نيوز، آگاهي، ايبنا نيوز، سوتيتر، پيمانه، البرز، ايونا، سيبنا، مذهب نيوز، بشري نيوز ، سايت محسن رضايي و …سایت هایی بودند که در سه روز گذشته دسترسی به آنها کاملاً غیرممکن شده بود.

فيلترينگ سايت حامي احمدي‌نژاد
به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از فارس ،  سايت پويش مردمي حمايت از احمدي‌نژاد فيلتر شد.
سايت پويش مردمي حمايت از احمدي‌نژاد (انتخاب 10) به دلايل نامعلومي توسط كميته فيلترينگ مخابرات مسدود گرديد.
پانوشت : گفته می شد مشکل برخی سایتهای منتقد دولت مربوط به سیستم جدید فیلترینگ است که با این گزارش برخی ابهامات در این زمینه برطرف شده است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.