امروز امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 17, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


دلیل حملات شریعتمداری به دولت چیست؟

دلیل حملات شریعتمداری به دولت چیست؟

کد مطلب: 22369 | تاریخ ارسال: 12 آوریل 2011 | چاپ صفحه

با نگاهی به تغییر و تحولات انجام شده در وزارت بهداشت به راحتی می توان دریافت که چرا این روزها حاج حسین شریعتمداری اینگونه نوک پیکان حملات غیر منصفانه خود را به سوی دولت مورد تایید و وثوق مقام معظم رهبری نشانه گرفته است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از محرمانه نیوز؛ حاج حسین شریعتمداری روزنامه نگاری که برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی تاکنون زحمات وافری را متحمل شده است ؛اما چرا به راستی انسان ها به یک باره تغییر روش و سیاق می دهند و در برهه های حساس تاریخ پشت تاریخ سازن را خالی می کنند.

حسین شریعتمداری به تازگی با تغییر روش و اتخاذ رویکردی جدید در مواجه با دولت مورد تایید و وثوق ولی امر مسلمین جهان حملات تند و غیر منصفانه ای را متوجه این دولت کرده است اما به راستی چه  عاملی سبب ساز شد تا شریعتمداری اینگونه بر خلاف منویات رهبر مظعم انقلاب در برابر دولت عدالت محور قرار بگیرد؟

حسین شریعتمداری (همسر )خانم دكتر باروتي معاون وزير اسبق بهداشت، پس از عزل خانم باروتي به يكباره با اتخاذ یک رویکرد تهاجمی علیه دولت  عتاب و هجمه به این دولت را در دستور کار خود قرار داد.

حاج حسین هم خود را می سوزاند و هم و با قلم بي انصافی ديگران را، شريعتمداري غير از مدير مسئولي روزنامه كيهان گرداننده سايتهايي همچون (ع) و (ص) را نیز به طور نامحسوس از راه دور کنترل می کند .

وي بعد از تأكيد مقام معظم رهبري مبني بر تمام شدن مسئله صحبت هاي اسفنديار رحيم مشايي در مورد اسرائيل به سخنان آقا بي توجهي و هر چند روز يكبار اين نكته تمام شده را يادآوري اذهان عمومي جامعه كرد، وي حتي بعد از سخنان حضرت آقا مبني بر فرعي بودن آقاي مشايي باز هم از مشايي بنام مسئله اصلي ياد می کند كه جاي تأسف داشت، از دست آوردهاي حسين شريعتمداري در كيهان مي توان به جدایی برخی از روزنامه نگاران جهادی و انقلابی از این روزنامه طی ماه های اخیر اشاره کرد.

باشد که خداوند به همه با تقوا عنایت کند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.