امروز امروز : پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 16, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


انتشار پیامک مشکوک در استان مرکزی

انتشار پیامک مشکوک در استان مرکزی

کد مطلب: 22139 | تاریخ ارسال: 8 آوریل 2011 | چاپ صفحه

از روز گذشته تاکنون، یک پیامک مشکوک و تکراری به نحو بسیار گسترده‏ای در شبکه تلفن همراه قم و به تازگی تهران و استان مرکزی دست به دست می‏شود.

در حالیکه «عبدالله بن جبرین» روحانی تندروی وهابی در تیر ماه سال 1388 (یعنی یک سال و هشت ماه پیش) از دنیا رفته است، توزیع گسترده و مجدد پیامک‏های حاوی خبر مرگ وی، بسیار عجیب و مشکوک به نظر می‏رسد.

در این پیامک‏ها مضامینی شبیه به این آمده است: «مرگ عبدالله بن جبرین مفتی اعظم وهابیون عربستان، صاحب فتوای تخریب حرم عسکریین، بر محبان اهل‏بیت(ع) مبارک باد (به شیعیان ارسال کنید)»!

این در حالی است که بن جبرین در 22 تیرماه 1388 بر اثر یک بیماری مزمن و طولانی، در سن 78 سالگی از دنیا رفت و خبر آن نیز همان‏روزها از سوی خبرگزاری‏های داخلی و خارجی ـ از جمله ابنا ـ منتشر گردید.

جالب اینکه پیامک مذکور یک بار هم در بهمن‏ماه سال 1388 (یعنی هفت ماه پس از مرگ وی) توزیع و دست‏به‏دست شد که در همان زمان نیز ابنا در این زمینه هشدار داد.

اگرچه اقدامات و اظهارات مفتیان وهابی، محکوم است و اکثر علماء و برادران اهل سنت نیز آموزه‏های این فرقه‏ی اقلیت را قبول ندارند؛ اما توزیع و تبلیغ اینگونه پیام‏ها بسیار مشکوک و قابل بررسی است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.