امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



جلسه رسيدگي به شكايات شوراهاي استان

کد مطلب: 220 | تاریخ ارسال: 27 آوریل 2009 | چاپ صفحه

مدير كل امور اجتماعي و شوراهاي استانداري مركزي از لغو و ابطال مصوبه شوراهاي اسلامي شهر اراك در خصوص تعرفه بهاي خدمات ناشي از تغيير كاربري (تعرفه شماره 13) خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاري فارس از اراك، غلامرضا فتح‌آبادي ظهر امروز در سي و نهمين جلسه هيئت حل اختلاف و رسيدگي به شكايات شوراهاي اسلامي استان مركزي اظهار داشت: مصوبه شوراي شهر اراك در خصوص تعرفه بهاي خدمات ناشي از تغيير كاربري و مصوبه شوراي شهر سنجان در خصوص واگذاري زمين به دليل عدم انطباق با قانون فاقد ارزش هستند.
وي با بيان اينكه اين هيئت وظيفه دارد ميزان انطباق مصوبات شوراهاي اسلامي شهرهاي تابعه را با قانون مورد بررسي قرار دهد، ادامه داد: يكي از مصوبات شوراي شهر اراك كه مورد اعتراض فرمانداري اراك قرار گرفته بود،‌ مغايرتي با قانون نداشته و مورد تاييد قرار مي‌گيرد.
مدير كل امور اجتماعي و شوراهاي استانداري مركزي با اشاره به تشكيل تيم بازرسي از شوراها گفت: با توجه به تشكيل تيم بازرسي از شوراها، عملكرد و تخلفات احتمالي شوراهاي اسلامي به سرعت مورد رسيدگي قرار خواهد گرفت.
فتح‌آبادي شوراهاي اسلامي را گسترده‌ترين نهاد مدني كشور دانست و افزود: اين نهاد از ظرفيت‌هاي بالايي در راستاي توسعه برخوردار است به‌طوري كه در راستاي نيل به اصول مختلف قانون اساسي و تحقق اهداف برنامه چهارم توسعه و با بهره‌گيري از مشاركت مردمي تا به حال گام‌هاي ارزشمندي برداشته است.
وي خاطرنشان ساخت: در آستانه سالگرد صدور فرمان تاريخي حضرت امام (ره) مبني بر تشكيل شوراهاي اسلامي (نهم ارديبهشت ماه) برنامه‌هايي در تمام شهرستان‌هاي استان پيش‌بيني شده و شوراهاي اسلامي نمونه و برتر شهري و روستايي نيز معرفي و انتخاب خواهند شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.