امروز امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 05, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



گزارش مدیریت پسماند شهرداری اراک

کد مطلب: 217 | تاریخ ارسال: 27 آوریل 2009 | چاپ صفحه

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: فرهنگ‌سازی در زمینه پسماند در شهر اراک امری ضروری است.

به گزارش مرکزی دیلی ، مجتبی بخشی در گفت‌وگوبا خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی، افزود: در شش ماه گذشته که سازمان تخصصی پسماند شهرداری اراک آغاز به کارکرده است، تاکنون فعالیت‌ها بیشتر در زمینه تشکیل چارت و انسجام دادن به فعالیت‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک بوده است و طرح جامع پسماند شهرداری اراک نیز تکمیل شده است.

وی یکی از مشکلات شهراراک در زمینه پسماند را عدم اجرای کار کارشناسی عنوان کرد و افزود: تاکنون در شهراراک کار کارشناسی و تخصصی در زمینه پسماند صورت نگرفته است که باید در زمینه پسماند فرهنگ‌سازی به شکل گسترده انجام شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این خصوص تصریح کرد: در زمینه آموزش و فرهنگ‌سازی، جزوات آموزشی تهیه شده تا از ماه آینده این جزوات را در اختیار عموم قرار دهیم.

بخشی اظهار کرد: میزان تولید سرانه زباله در اراک تفاوتی با میزان کشور ندارد اما، در برخی از شهرها که چند سالی از آغاز فعالیت سازمان پسماند می گذرد، شاهد برخورد کارشناسانه‌تر با پسماند هستیم.

وی افزود: با امکانات موجود در شهرداری اراک، اقدام مناسب‌تری نمی‌توان با پسماند انجام داد زیرا بودجه و امکانات موجود کفاف فعالیت‌های تفکیکی در مورد پسماند را نمی‌دهد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک در پایان اظهار کرد: در سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک فعالیت‌های علمی در دستور کار قرار گرفته است تا بتوان در زمینه دفع زباله اقدامات مناسب‌تر را انجام داد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.