امروز امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 11, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



كاهش چشمگیر حوادث چهارشنبه‌سوري در استان مركزي

کد مطلب: 21538 | تاریخ ارسال: 17 مارس 2011 | چاپ صفحه

فرمانده نيروي انتظامي استان مركزي از كاهش حوادث و سوانح در شب چهارشنبه‌سوري امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاري فارس از اراك، كاظم مجتبايي ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شب گذشته با توجه به برگزاري سنت ديرينه شب چهارشنبه‌سوري، نيروي انتظامي به منظور ايجاد فضايي امن و آرام براي شهروندان كل استان را به صورت صد درصد زير پوشش طرح‌هاي امنيتي و اطلاعاتي قرار داد كه با مشاركت و افزايش سطح فرهنگ مردم كاهش آمار حوادث رخ داده نسبت به سال گذشته را شاهد بوديم.
وي تصريح كرد: در سال گذشته در مجموع 51 حادثه در شهرهاي مختلف استان به وقوع پيوست كه 57 نفر در اين حوادث مجروح و عده‌اي نيز دچار نقص عضو شدند كه امسال تعداد مجروحان حوادث شب چهارشنبه‌سوري به 21 نفر كاهش يافت كه از اين تعداد 13 نفر مربوط به شهر اراك بوده است.
فرمانده نيروي انتظامي استان مركزي خاطر‌نشان كرد: فرهنگ مردم روز به روز در حال افزايش است كه بايد از مردم به خاطر همكاري با نيروي انتظامي قدرداني كرد.
مجتبايي ادامه داد: دو نفر از مجروحان حوادث شب گذشته از ناحيه چشم و پا دچار آسيب شدند كه در بيمارستان‌ بستري شدند.
‌رئيس سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري اراك نيز با اشاره به وقوع 18 حريق در شب گذشته گفت: در سال گذشته حوادث زيادي در شب چهارشنبه آخر سال در اراك روي داد كه با آموزش‌هاي مستمر سازمان در طول سال و همچنين اقدامات پيشگيرانه و فرهنگ‌سازي خوب در سطح شهر، توانستيم فرهنگ ايمني را بالا برده و از بروز حوادث به ميزان قابل توجهي جلوگيري كنيم.
عبدالله اسماعيلي افزود: شب گذشته 120 آتش‌نشان با 30 خودروي عملياتي در ۷ ايستگاه ثابت و 19 اكيپ سيار در شهر اراك مستقر بودند كه در 18 عمليات به امدادرساني به شهروندان پرداختند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.