امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



راه اندازی باشگاه انديشه در استان مركزي

کد مطلب: 21466 | تاریخ ارسال: 15 مارس 2011 | چاپ صفحه

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مركزي از راه‌اندازي باشگاه انديشه با محوريت عفاف و حجاب در استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مركزي، مصطفي مشايخي گفت: باشگاه انديشه با محوريت عفاف و حجاب از كارگروه‌هاي موسسه فرهنگي هنري «حرير» است كه افرادي كه در زمينه مسائل اعتقادي مشكل دارند، در جلسات آموزشي و پژوهشي اين باشگاه شركت مي‌كنند.
وي ادامه داد: افراد با حضور در باشگاه انديشه با مراجعه به استادان برجسته و كارشناسان مسائل ديني، ضمن انجام پژوهش در راستاي مسئله مورد نظر به عنوان سفيران عفاف و حجاب در راستاي ترويج اين فريضه الهي پيشگام مي‌شوند.
مشايخي ادامه داد: موسسه فرهنگي هنري حرير در چهار بخش پژوهش، آموزش، اطلاع‌رساني و فضاي مجازي با هدف فضاسازي فرهنگي در جامعه، تربيت مروج و دروني كردن عفاف و حجاب بين افراد فعاليت مي‌كنند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مركزي با بيان اينكه تاكنون دو كارگاه آموزشي با شركت بيش از 60 نفر برگزار شده است، افرود: منتخبان هر دوره به ‌عنوان مربي در گفتمان‌هاي ديني كه در مدارس برگزار مي‌‌شود، تدريس مي‌كنند.
وي در پايان نشست كارگروه عفاف و حجاب، مسابقه كتابخواني عفاف و حجاب، دوره آموزشي مهارت‌هاي زندگي در سايه آيات الهي، برگزاري كارگروه آموزشي تربيت مربي عفاف و حجاب، برگزاري همايش خوبان، همايش‌‌هاي نقد فيلم، همايش‌هاي تخصصي عفاف و حجاب، راه‌‌اندازي سامانه پيام كوتاه، كارگاه آموزشي وبلاگ‌نويسي و اجراي نمايش و اعزام افراد مرجع به كارگاه‌هاي آموزشي را از جمله فعاليت‌هاي كارگروه عفاف و حجاب دانست.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.