امروز امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 03, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



ناکامی اغتشاشگران در دانشگاه آزاد اراک

کد مطلب: 2088 | تاریخ ارسال: 17 ژوئن 2009 | چاپ صفحه

صبح امروز عده ای قصد تجمع در مقابل درب دانشگاه آزاد واحد اراک ( مجتمع فنی مهندسی واقع در خیابان دانشگاه اراک ) را داشتند که با حضور به موقع پلیس و نیروهای امنیتی متفرق شدند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از شاهدان ، صبح امروز عده ای قصد تجمع در مقابل درب دانشگاه آزاد واحد اراک ( مجتمع فنی مهندسی واقع در خیابان دانشگاه اراک ) را داشتند که با حضور به موقع پلیس و نیروهای امنیتی متفرق شدند. گزارشی درباره دستگیری فرد یا افرادی منسوب به این تجمع به دست ما نرسیده است. گفته می شود در پایان تجمع غیر قانونی در دانشگاه ازاد اراک شایعاتی مبنی بر حضور دانشجویان راس ساعت 8 صبح روز چهارشنبه در دانشگاه برای تجمع اعتراضی نقل شد. با تمهیدات موثر و خردمندانه دانشگاه محل ورود دانشجویان به محوطه این مجتمع دانشگاهی از درب اصلی خیابان دانشگاه به درب جنب پارک منتقل گردید و مقرر شده بود فقط دانشجویان این مجتمع طبق برنامه طمانبندی امتحانی وارد مجتمع شوند و از هرگونه تجمع در محوطه این مجتمع دانشگاهی جلوگیری بعمل می آمد. از طرفی تعدادی از دانشجویان که از ورود انها به مجتمع فنی مهندسی جلوگیری بعمل امده بود در مقابل درب ورودی تجمع کردند که با افزوده شدن برخی افراد سود جو و فرصت طلب شعارهایی علیه نظام و مسئولین داده شد که با ورود به موقع و عملکرد مقتدرانه و خردمندانه نیروی انتظامی تجمع کنندگان متفرق شدند. اینگونه بنظر می رسد که جریاناتی سعی دارند با به آشوب کشانیدن جو دانشگاه آزاد که بیشترین تعداد دانشجو را در بین دانشگاههای اراک دارد جریاناتی در شهر اراک و استان مرکزی راه بیاندازند که می طلبد مسئولین امر هشیاری و تدبیر بیشتری به خرج دهند و آرامش و امنیت این شهر حفظ گردد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.