امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



درگوشی های سیاسی

کد مطلب: 20746 | تاریخ ارسال: 28 فوریه 2011 | چاپ صفحه

کتاب هاشمی درباره فتنه/ برنامه جذب سیدحسن خمینی/ حقوق میلیونی میرحسین و …

*گفته می شود با شناسایی ویلایی متعلق به مهدی هاشمی در فیروزکوه ، اسناد جدیدی مربوط به دخالت های وی در انتخابات دهم ریاست جمهوری به دست آمده است.

* شنیده ایم هاشمی رفسنجانی اخیرا در دیدار جمعی از چهره های سیاسی گفته به زودی کتابی از وی منتشر می شود که حاوی نظرات و دیدگاه های وی قبل و بعد از انتخابات 88 و حوادث پس از آن می باشد. هاشمی همچنین مدعی شده در این کتاب وی ثابت کرده که پیش از دیگران پیش بینی فتنه را کرده است.
*گفته می شود سازمان ملی جوانان حدود 200 میلیون تومان به ساخت فیلم تازه حاتمی کیا که در آن رگه های حمایت از جریان فتنه مشاهده می شود، کمک کرده و هیچ نظارتی هم بر ساخت آن نداشته است.
*در جلسه اخیر مجمع روحانیون برخی اعضا نسبت به دوری گزیدن سید حسن خمینی از جلسات اصلاح طلبان اظهار نگرانی کرده و مصوب کرده اند این سه محور جهت جذب سید حسن در دستور کار قرار بگیرد.1- فعالیت های علمی و دیدارهای سید حسن تحت پوشش کامل رسانه های اصلاح طلب قرار بگیرد.2- برای وی در خبرها و مراسم ها لقب آیت الله استفاده شود.3- اگرچه سید حسن خمینی از شرکت در جلسات سیاسی پرهیز دارد اما او را به گعده ها و مراسم ها دعوت نمایند.

*برنامه پر مخاطب”صرفا جهت اطلاع” که شب های جمعه از بخش های مختلف خبری پخش می شود در هفته های اخیر با افت کیفیت مواجه شده است. شنیده ایم برخی مسوولان که تحمل انتقادهای و لو مشفقانه را ندارند طی تماس های متعدد با مسئولان صداوسیما خواستار قطع کامل یا ایجاد محدودیت در روند پرداختن این برنامه به عملکرد مسئولان شدند. همین موضوع باعث ایجاد محدودیت در قسمت های اخیر این برنامه شده، به گونه ای که کمتر بصورت مستقیم به عملکرد و سخنان مسئولان می پردازد.

*در جریان سفر علی لاریجانی به استان فارس جهت شرکت در همایش” جهرم و انقلاب اسلامی” استاندار فارس وی را همراهی نکرده است. همچنین در جریان سخنرانی رئیس مجلس در این همایش تعدادی افراد مشکوک با سردادن شعارهایی علیه لاریجانی و همچنین در حمایت از استاندار! سعی در برهم زدن جلسه سخنرانی وی را داشتند.
* استعفای سقای بی ریا رسما از سوی دکتر احمدی نژاد پذیرفته شده است. شنیده ایم یکی از شاگردان آیت الله مصباح یزدی جایگزین سقای بی ریا در پست مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت خواهد شد.

* شنیده ایم علیرغم تاکیدات و توصیه های صورت گرفته، در لایحه بودجه سال 90 هیچ گونه افزایشی در بودجه قوه قضاییه صورت نپذیرفته است. در سال 89 هم افزایش قابل توجهی در بودجه این قوه صورت نگرفته بود.

* بالاخره با رای کمیته انتظامی دانشگاه تربیت مدرس عضویت میر حسین موسوی از هیات علمی این دانشگاه به حالت تعلیق در آمد و کلیه حقوق و مزایای وی قطع و پرونده وی به دادگستری ارسال شد. گفته می شود تا بهمن ماه حقوق حدودا چهار میلیونی موسوی به حسابش ریخته می شده است!
* یک شرکت واردات لوازم ساختمانی که متعلق به فرقه صهیونیستی بهاییت است اقدام به واردات حجم گسترده ای سرامیک و شیر آلات از کشور چین نموده است. نام این شرکت برگرفته از لوتوس معبد بهاییان در هند است.

 

*قرار است روسای جمهور و حاکمان کشورهای قطر، عمان، عراق،تاجیکستان،ترکیه،ترکمنستان، تاجیکستان، آذربایجان،پاکستان و افغانستان برای گرامیداشت عید نوروز به تهران سفر کنند. دعوتنامه های این مراسم را وزرا و معاونان رئیس جمهور خواهند برد. قرار بود این مراسم در تخت جمشید برگزار شود که با مخالفت هایی همراه شده و به همین دلیل به تهران منتقل شده است.

*در ارزیابی های صورت گرفته ، میزان حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال به ویژه در تهران بیش از 25 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته که کارشناسان این افزایش را مربوط به حمایت مردم ایران از موج بیداری اسلامی در منطقه به ویژه قیام مردم مصر می دانند.

 

*********

روابط عمومی سازمان ملی جوانان پس از انتشار خبر کمک مالی به فیلم حاتمی کیا با ارسال توضیحاتی ضمن تایید حمایت مالی از این فیلم اعلام کرد؛ این سازمان در راستای تکالیف خود، از فیلم «بانوی شهر ما» را که فیلم‌نامه‌ای با موضوع ازدواج جوانان بود مورد تصویب و حمایت قرار دارد. اما از آنجا که در روزهای پایانی فیلمبرداری، فیلم‌نامه مورد تصویب تغییر یافت ناظر قرارداد دستور به عدم پرداخت و بررسی مجدد قرارداد نمود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.