امروز امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 10, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات جالب رییس شورای شهر اراک

کد مطلب: 2035 | تاریخ ارسال: 16 ژوئن 2009 | چاپ صفحه

رئيس شوراي اسلامي شهر اراك گفت: به ميرحسين موسوي راي داده‌ام ولي صحت انتخابات را تاييد و كساني كه از تقلب در انتخابات صحبت مي‌كنند را محكوم مي‌كنم.

به گزارش مرکزی دیلی ، سيد علي قائم‌مقامي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراك افزود:‌ اينكه عده‌اي دم از تقلب در انتخابات مي‌زنند، حرف نادرستي است چرا كه در انتخابات چهار گروه شامل بازرسان وزارت كشور، شوراي نگهبان، مجريان انتخابات و نيز نمايندگان كانديداها در تمام مراحل حتي در تدوين فرم 28 نظارت داشته‌اند و نمي‌توان چنين اتهامي را به برگزار‌كنندگان وارد كرد.
وي با بيان اينكه افراد بايد ظرفيت پذيرش شكست را داشته باشند، بيان داشت: اينكه افراد به دليل شكست در انتخابات نظام را زير سوال ببرند، حرف درستي نيست و مورد تاييد راي‌دهندگان به اين كانديدا نيست.
رئيس شوراي اسلامي شهر اراك ادامه داد: افرادي كه دست به چنين اقداماتي مي‌زنند يا غافل هستند و يا خائن چرا كه معتقد هستم كساني كه با وجود تاييد صحت انتخابات از سوي رهبري همچنان بر طبل تقلب در انتخابات مي‌كوبند، خيانتكار هستند.
قائم‌مقامي با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات رياست جمهوري گفت: انقلاب اسلامي براي بيمه كردن خود به حضور گسترده مردم در انتخابات نياز داشت و مردم نيز با درك اين موضوع با حضور گسترده در انتخابات رياست جمهوري بار ديگر اعتقاد و التزام خود را به انقلاب اسلامي نشان دادند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.