امروز امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 10, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



هشدار معاون سیاسی‌وامنیتی استانداری

کد مطلب: 2022 | تاریخ ارسال: 15 ژوئن 2009 | چاپ صفحه

معاون سیاسی وامنیتی استانداری مرکزی گفت: انتخابات در استان مرکزی با تخلفاتی روبرو بوده است که این تخلفات به هیات نظارت شورای نگهبان گزارش شده تا مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش مرکزی دیلی ، ابوالقاسم نصرالهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، افزود: در استان مرکزی انتخابات بسیار آرامی داشتیم که همه حتی در پایان ساعات رای گیری نیز آرای خود را به صندوق‌های اخذ رای انداختند.

نصرالهی ادامه داد: وزارت کشور آمادگی پیگیری موضوعات و درخواست‌های همه مردم را دارد اما، باید این خواسته‌ها در مسیر قانونی خود مطرح شود.

وی در خصوص برگزاری تجمعات پس از انتخابات خاطرنشان کرد: برای برگزاری تجمع‌ها در بعد از انتخابات، تاکنون تنها به جشن پس از پایان انتخابات مجوز داده شده و به هیچ گونه تجمع دیگری مجوز داده نشده است.

نصرالهی با بیان اینکه برگزاری هرگونه تجمع بدون مجوز، غیرقانونی است، تاکید کرد: در شرایط کنونی با توجه به اینکه برگزاری تجمعات به مصلحت مردم و نظام اسلامی نیست، به هیچ فردی مجوز برگزاری تجمع داده نمی‌شود.

معاون سیاسی وامنیتی استانداری مرکزی با قدردانی از حضور مردم در انتخابات ریاست جهموری افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری در استان مرکزی با انتخابات آرامی همراه بود که سبب شد تا حماسه ای درخشان در تاریخ ایران ثبت شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.