امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



زمان افتتاح نمايشگاه گل و گياه محلات

کد مطلب: 2013 | تاریخ ارسال: 14 ژوئن 2009 | چاپ صفحه

مدير عامل تعاوني گل و گياه شهرستان محلات از برپايي نمايشگاه گل و گياه اين شهرستان از 13 تا 17 مرداد ماه خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، ابراهيم عليپور امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراك اظهار داشت: اين نمايشگاه در زميني به مساحت 3 هزار مترمربع راه‌اندازي مي‌شود كه يك هزار متر آن فضاي باز و 2 هزار متر مربع آن فضاي بسته خواهد بود.
وي با بيان اينكه توانمندي‌هاي شهرستان محلات در زمينه گل و گياه در اين نمايشگاه به نمايش گذاشته مي‌شود، خاطرنشان كرد: در اين نمايشگاه توليدكنندگان گل محلات توانمند‌ي‌هاي خود را در زمينه توليد انواع گل و گياه در 35 غرفه به معرض نمايش مي‌گذارند.
عليپور با بيان اينكه در كنار اين نمايشگاه نيز تجهيزات گلخانه‌اي، سموم و بذر، نهاده‌هاي بخش گل و گياه، به معرض نمايش گذاشته مي‌شود، ادامه داد: نمايشگاه گل و گياه محلات هر ساله و با هدف فرهنگ‌سازي مصرف گل در اين شهرستان برگزار مي‌شود.
وي با بيان اينكه سالن‌هاي حراج‌هاي پايانه صادراتي گل و گياه اين شهرستان آماده واگذاري به متقاضيان است، گفت: سردخانه اين پايانه نيز در حال حاضر مراحل پاياني خود را سپري مي‌كند.
مدير عامل تعاوني گل و گياه محلات در ادامه با اشاره به ورود نخستين محموله پياز گل گلايل به محلات تصريح كرد: اين تعاوني در تلاش است زيرساخت‌هاي لازم را به منظور توليد و پرورش انواع گل در محلات فراهم سازد.
شهرستان محلات از نظر تنوع توليد گل مقام اول و از نظر ميزان توليد گل مقام دوم كشور را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.