امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



مسابقات فيزيكدانان جوان با برتري تيمهاي تهران در تفرش

کد مطلب: 19661 | تاریخ ارسال: 29 ژانویه 2011 | چاپ صفحه

چهارمين دوره مسابقات فيزيكدانان جوان (pypt)با برتري تيم هاي تهران شامگاه جمعه در دانشگاه تفرش به پايان رسيد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ايرنا ، تيم مفيد2 به سرپرستي رضا منتظري نمين از استان تهران و با شركت ‘ حميدررضا ابوالحلم’،’پرهام زنده دل’و ‘مهدي عظيمي’مقام اول اين مسابقان را كسب كردند.
تيم باشگاه دانش پژوهان جوان از استان تهران به سرپرستي ‘حميد قائدنيا’ و با شركت’ عليرضا طهماسب زاده’، ‘پوريا قجري’و ‘حسين عزيزي’ مقام دوم و تيم فرزانگان 1 از استان تهران به سرپرستي ‘زكيه ايزدي ‘ و با شركت’ شيوا عزيزپور ليندي’، ‘طاهره عزيزپور ليندي’ و ‘اسماء فتح الهي’ مقام سوم اين دوره از مسابقات را كسب كردند.
چهارمين دوره مسابقات ملي فيزيكدانان جوان با حضور 90 نفردر قالب 26 تيم از سراسر كشور از سوم بهمن ماه سال جاري در دانشگاه تفرش آغاز شده بود.
معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه تفرش در آيين اختتاميه اين دوره از مسابقات گفت: تغيير سيستم آموزشي كشور از سطح معلومات محوري به خلاقيت محوري و استفاده از هوش هيجاني از مهمترين اهداف اين دوره از مسابقات بود.
دكتر’محمد اسماعيل كفايتي’با يادآوري شخصيت علمي پروفسور حسابي افزود: ايران مهد نخبگان علمي است كه درخشش آنان در حوزه هاي علمي به جهانيان ثابت كرده است كه ايران مي تواند مرجع علمي در سطح دنيا باشد.
نماينده مسابقات بين المللي فيزيكدانان جوان در ايران نيز در اين مراسم گفت: اين مسابقات طبق قوانين بين المللي و در دو مرحله فارسي و انگليسي برگزار شد.
دكتر ‘دينا ايزدي’ افزود: حركت علوم پايه از بحث تئوري به عملي، استفاده از ايده هاي مطرح شده در اين مسابقات در بخش صنعت و استفاده بهينه از پروژه هاي از مهمترين اهداف اين مسابقات است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.