امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اهمیت حساس‌سازي نسبت به محيط زيست

کد مطلب: 1911 | تاریخ ارسال: 13 ژوئن 2009 | چاپ صفحه

كارشناس محيط زيست سازمان مديريت پسماند شهرداري اراك گفت: حساس‌سازي مردم نسبت به محيط زيست خود و تلاش براي كاهش توليد زباله از اهداف سازمان مديريت پسماند شهرداري اراك است.

به گزارش مرکزی دیلی ، آتنا بوالحسني امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراك افزود: شهرداري اراك با همكاري سازمان حفاظت محيط زيست در روز محيط زيست، اصلاح الگوي مصرف و آموزش و فرهنگ‌سازي تلاش كرده است با برنامه‌ريزي و ارائه بروشورهاي آموزشي در ميان مردم، آنان را نسبت به بهداشت و پاكيزگي محيط اطراف تشويق كند كه ايجاد ايستگاه‌ اطلاع‌رساني در اين زمينه از برنامه‌هايي است كه سازمان مديريت پسماند شهراري اراك اجرا مي‌كند.
وي اضافه كرد: در اين ايستگاه علاوه بر توزيع بروشورهايي در ارتباط با چگونگي تفكيك و نگهداري زباله و ملزومات آن، مسابقه نقاشي براي كودكان با موضوع پسماند در نظر گرفته شده كه كودكان مي‌توانند ديدگاه‌ خود را درباره زباله و مضرات آن را به صورت نقاشي به تصوير درآورند.
بوالحسني افزود: كودكان مي‌توانند با دريافت اين جزوه نقاشي‌هاي خود را تا 26 خرداد ماه به سازمان مديريت پسماند شهرداري اراك تحويل دهند كه در پايان از ميان آنان به 60 نقاشي برتر هدايايي اهدا مي‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.