امروز امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 06, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



گرایشات سیاسی خبرنگاران استان

کد مطلب: 191 | تاریخ ارسال: 26 آوریل 2009 | چاپ صفحه

حضور پر رنگ روزنامه نگاران اراکی در روزنامه ها و سایت ها خبری اصلاح طلبان کشور جالب و تامل برانگیز است.

به گزارش مرکزی دیلی سایت مجنون نیوز در مطلبی وضعیت گرایشات سیاسی خبرنگاران استان مرکزی و فعالیت انها را در رسانه های کشوری بررسی نموده است.

حضور پر رنگ روزنامه نگاران اراکی در روزنامه ها و سایت ها خبری اصلاح طلبان  کشور جالب و تامل برانگیز است.

اغلب خبرنگارانی که در طی این سالها در تهران در رسانه های اصلاح طلب خوش در خشیدند ، جزوء کسانی بودند که در هفته نامه ندای اصلاحات استان مرکزی در زمان دانشجوئی به فعالیت مشغول بودند و به دلایلی همچون اتمام تحصیلات و یا مسائل سیاسی به تهران عزیمت کرده اند و در طی این سالها توانسته اند حضور موفق و چشم گیری داشته باشند .به نحوی که هم اکنون در اغلب سایتها و روزنامه های اصلاح طلب کشور حضور پر رنگی دارند.

حضور این خبرنگاران ، پل مناسبی  برای انتقال و حضور نسل جدید خبرنگاران اصلاح طلب اراکی به رسا نه های کشوری فراهم کرده است.

که در این میان می توان به افراد ذیل اشاره کرد:مسعود باستانی به عنوان سردبیر سایت جمهوریت و خبرنگار روزنامه اعتماد و پوریا سوری خبرنگار جمهوریت (سایت جمهوریت به مدیر مسئولی یاسر هاشمی کوچکترین فرزند علی اکبر هاشمی رفسنجانی در حال فعالیت است ) ، مهسا امر آبادی همسر مسعود باستانی و خبرنگار سایت آفتاب نیوز( از سایت های نزدیک به حسن روحانی) ، محرم براتی و همسرش فرنوش حبیب نژاد در روزنامه های اصلاح طلب کشور،محبوبه آب برین و مزدک علی نظری(سایت خبرنگاران صلح و  برندگان جایزه قلم ایران) وسروش فرهادیان خبرنگار سایت سلام نیوز ….

این حضور پر رنگ خبرنگاران اصلاح طلب استان مرکزی در حالی می باشد که در مقابل به جزء تعداد محدودی از خبرنگاران صداو سیما اراک همچون اکبر کمیجانی و بیات ، در سطح روزنامه ها و سایت های خبری معروف کشور هیچ خبرنگار اصولگرا اراکی  حضور  ندارد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.