امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



توقیف و فیلترینگ ۳ سایت منتقد دولت

کد مطلب: 1896 | تاریخ ارسال: 12 ژوئن 2009 | چاپ صفحه

روز جمعه و همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دهم؛ سه سایت منتقد دولت نهم توقیف یا فیلتر شدند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از شهاب ، روز جمعه و همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دهم؛ سه سایت منتقد دولت نهم توقیف یا فیلتر شدند.

در اولین اقدام سایت «آینده» یکی از سایت‌های منتقد محمود احمدی‌نژاد توسط ماموران قضایی و انتظامی مورد بازرسی قرار گرفت و سپس توقیف شد. سایت آینده سه روز قبل اسکن نامه‌ای را درباره فراخوان نیروهای بسیج با لباس شخصی به میتینگ احمدی‌نژاد منتشر کرده بود که البته توسط نیروی مقاومت بسیج فوراً تکذیب و «جعلی» خوانده شد.

در دومین اقدام نیز؛ سایت «جمهوریت» که آن هم یکی از سایت‌های منتقد دولت نهم و حامی میرحسین موسوی بود فیلتر شد.

این در حالی است که همزمان با فیلترینگ جمهوریت؛ آدرس تازه پایگاه خبری «انتخاب» نیز که آن هم از سایت‌های حامی دولت بود از روز جمعه در سراسر کشور فیلتر شد.

گفتنی است طی ده روز گذشته با سناریوی پیچیده یک محفل خاص تقریباً تمام رسانه‌های الکترونیکی حامی میرحسین موسوی قفل شده‌ بودند و فضای رسانه‌ای کشور (به غیر از روزنامه‌ها) به صورت یک جاده یکطرفه به نفع دولت نهم درآمده بود. قلم‌نیوز، کلمه، موسوی، یاری، امروز، شهاب‌نیوز، نوروز، آفتاب نیوز و نواندیش از جمله سایت‌های مطرحی بودند که با ترافیک مصنوعی و تهاجمی عظیمی که تنها از عهده سازمان‌های عظیم و قدرتمند حکومتی برمی‌آید، عملاً روزی پنج تا ده ساعت از دنیای مجازی حذف می‌شدند.

خبر تکمیلی
پایگاه خبری آینده با انتشار خبر بسیار کوتاهی در ساعت 17:11 عصر جمعه (کد خبر: ۸۹۳۰) نوشت: فعاليت سايت آينده تا اطلاع ثانوي متوقف شد. اين سايت بنابر دستور صادر شده از ساعت 12 و 20 دقيقه امروز جمعه تا اطلاع ثانوي فعاليت نخواهد كرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.