امروز امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 11, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



حمایت اصحاب رسانه استان از احمدی نژاد

کد مطلب: 1675 | تاریخ ارسال: 7 ژوئن 2009 | چاپ صفحه

483 نفر از اصحاب رسانه و جامعه خبري استان مركزي با انتشار بيانيه‌اي حمايت قاطع خود را از محمود احمدي‌نژاد، كانديداي انتخابات دهمين دوره رياست‌جمهوري اعلام كردند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاري فارس از اراك، خبرنگارن، اصحاب رسانه و جامعه خبري استان مركزي در بيانيه خود در حمايت از كانديداتوري محمود احمدي‌نژاد در دهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري با بيان اينكه دكتر محمود احمدي‌نژاد از پيروان شاخص خط امام بوده و با الگوگيري از شخصيت امام (ره) در حوزه مديريتي، گام اساسي در تحول مديريت كشور برداشته است، اعلام كرده‌اند: دكتر احمدي‌نژاد با انجام سفرهاي استاني و حضور در تمامي استان‌ها و شهرستان‌ها به بررسي نقاط قوت و ضعف مناطق مختلف كشور پرداخته است، رئيس‌جمهور با اجراي مصوبات استاني، گرد و غبار محروميت را از چهره بسياري از مناطق محروم زدود و ثابت كرد كه همچون امام راحل دغدغه رفع نياز مردم و رضاي خدا را دارد.
اين بيانيه مي‌افزايد: دكتر احمدي‌نژاد با توجه به قشر محروم جامعه، تلاش در راستاي رفع نيازهاي اين قشر را در راس كار خود قرار داد و با اجراي طرح واگذاري سهام عدالت، احياي اصل 44 قانون اساسي پس از گذشت سال‌ها از ابلاغ اين اصل از سوي مقام معظم رهبري كه متاسفانه مورد بي‌مهري دولت‌هاي ديگر قرار گرفته بود، گام اساسي براي فقرزدايي و برقراري عدالت در جامعه برداشت.
در ادامه بيانيه اصحاب رسانه و جامعه خبري استان مركزي در حمايت از احمدي‌نژاد آمده است: دولت نهم همچنين با تاسيس صندوق مهر امام رضا و پرداخت تسهيلات اشتغال به جوانان فاقد سرمايه و شغل، بستر اشتغال را براي جوانان توانمند و فاقد سرمايه فراهم كرد.
اين بيانيه مي‌افزايد: دكتر احمدي‌نژاد مردي از جنس مردم است و با درك مشكلات معيشتي اقشار مختلف به‌ويژه بازنشستگان و مستمري‌بگيران به وعده مسئولان مبني بر همسان‌سازي حقوق بازنشستگان و مستمري‌بگيران پس از سال‌ها جامه عمل پوشاند و نور اميد را در دل اين قشر از جامعه روشن كرد.
در بخش ديگر اين بيانيه تاكيد شده است: احياي ورزش در استان‌ها و شهرستان‌هاي تابعه از ديگر دستاوردهاي دولت نهم است كه با احداث سالن ورزشي ويژه بانوان و آقايان محقق شد و باعث شد تا ورزشكاران اين مناطق پس از گذشت سال‌ها از سالن ورزشي مجهز برخوردار شوند.
در اين بيانيه همچنين به انجام رساندن هزاران پروژه نيمه‌تمام كه عمر هر يك از آنها به بيش از 10 سال مي‌رسيد، دستور موكد بر اجراي پروژه‌هاي نيمه‌تمام و جلوگيري از هدر‌رفت بيت‌المال در به درازا كشاندن پروژه‌ها توسط پيمانكاران، مقابله با رانت‌خواران و باندهاي اقتصادي، متلاشي‌ كردن باندهاي غارتگري بيت المال، جلوگيري از قاچاق‌ بنزين و كاهش واردات بنزين با اجراي طرح سهميه‌بندي و … از دستاورهاي مهم دولت عدالت‌محور در حوزه اقتصادي ذكر شده است.
در بخش ديگري از بيانيه اصحاب رسانه استان مركزي به دستاوردهاي دولت نهم در حوزه علم و پژوهش اشاره شده و آمده است: فراهم شدن شرايط افتخارآفريني ملت ايران در عرصه‌هاي بين‌المللي علمي از ديگر دلايل حمايت اصحاب رسانه از دكتر محمود احمدي‌نژاد است.
اين بيانيه مي‌افزايد: دولت نهم با ايمان به جوانان و اعتماد به دانش و توانمندي اين قشر كه تا قبل از اين همواره در حاشيه قرار مي‌گرفتند و يا به علت بي‌توجهي مسئولان و فرصت‌طلبي غربيان از اين بي‌توجهي راهي سرزمين‌هاي بيگانه مي‌شدند، با حمايت دولت نهم حماسه‌ها آفريدند و نام ايران را در گروه كشورهاي برخوردار از دانش هسته‌اي، دانش فضايي و علوم پزشكي و ناتو‌تكنولوژي ثبت كردند، اگر نبود حمايت دولت نهم، امروز كشور در دانش هسته‌اي، دانش فضايي و پزشكي براي دشمنان و بدخواهان قد علم نكرده بود و حرفي براي گفتن نداشت.
اصحاب رسانه استان مركزي در ادامه با بيان اينكه موضع‌گيري‌هاي دولت نهم به رياست احمدي‌نژاد در صحنه‌هاي مهم بين‌المللي از ديگر دلايل حمايت اين قشر از اين كانديدا است، آورده‌اند: احمدي‌نژاد با سخنراني قاطعانه خود در عرصه‌هاي بين‌المللي به دنيا ثابت كرد ايران كشوري مستقل و قدرتمند است كه به هيچ قدرت سلطه‌طلب دنيا وابسته نبوده و قادر است از حق خود و تمامي مظلومان جهان حمايت‌ كند.
بيانيه اصحاب رسانه استان مركزي مي‌افزايد: اگر قاطعيت احمدي‌نژاد در دانشگاه كلمبيا و اجلاس ژنو نبود، اسرائيل اين چنين احساس حقارت نمي‌كرد و كشورهاي ديگر همچون گذشته به خود جرات توهين و به سخره گرفتن اسرائيل را نمي‌دادند.
در بخش ديگر اين بيانيه آمده است: امضا‌كنندگان اين بيانيه كه بيش از 480 نفر از جامعه خبري استان مركزي را تشكيل مي‌دهند بار ديگر حمايت‌هاي خود را از محمود احمدي‌نژاد اعلام داشته و اميد آن را دارد تا با حضور گسترده مردم پاي صندوق‌هاي راي در روز 22 خرداد شاهد خلق حماسه‌اي ديگر در تاريخ كشور باشيم.
اصحاب رسانه استان مركزي در پايان اين بيانيه تهاجم تبليغاتي برخي كشورهاي بيگانه و ايادي داخلي آنها كه با توسل به ترفندهاي عوام‌فريب و تخريب چهره دولت نهم، خواهان جلوگيري از انتخاب مجدد دكتر احمدي‌نژاد هستند را محكوم كردند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.