امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



مشکلات معاونت فرهنگی شهرداری اراک

کد مطلب: 163 | تاریخ ارسال: 26 آوریل 2009 | چاپ صفحه

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اراک گفت: اقدامات فرهنگی در شهرداری اراک به نسبت گذشته به صورت سازمان یافته‌تر و با کار کارشناسی در حال انجام است.

به گزارش مرکزی دیلی مجتبی خراجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، افزود: در حال حاضر حوزه تخصصی اقدامات فرهنگی و اجتماعی در شهرداری اراک در حال انجام است و در این بخش برنامه ریزی به صورت کلان در شهرداری اراک صورت می‌گیرد.

وی تغییرات صورت گرفته در زمینه فرهنگ و اجتماعی را بسیار ملموس عنوان کرد و گفت: با حمایت‌هایی که از سوی شهردار اراک صورت گرفته است، براحتی می توان، نتیجه اقدامات فرهنگی را در شهر مشاهده کرد.

خراجی کمبود منابع مالی را یکی از مشکلات اصلی معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری اراک دانست و تصریح کرد: مردم اراک حق بیشتری دارند و باید به میزان بالاتری اقدامات فرهنگی صورت گیرد اما، با توجه به توان و بضاعت کنونی امکان‌پذیر نیست.

وی در خصوص برنامه‌های سال جاری این معاونت به خبرنگار ایسنا گفت: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در قالب‌های گوناگون تهیه شده است و این برنامه‌ها به شورای شهر اراک ارسال شده تا در صورت تصویب، در دستور اجرا قرار گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اراک در پایان اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی در قالب همایش، جشنواره، نمایشگاه، مراسم‌های خاص آیینی، برنامه‌های مذهبی، اعیاد و میلادها و همایش‌های شهروندی از جمله برنامه‌هایی است که از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی تهیه شده است و در اختیار شورای اسلامی شهر اراک قرار گرفته است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.