امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



بیانیه روزنامه نگاران اصلاح طلب استان

کد مطلب: 1554 | تاریخ ارسال: 3 ژوئن 2009 | چاپ صفحه

۳۹نفر از روزنامه نگاران استان مركزي با امضا بيانيه اي حمايت خود را از مهندس ميرحسين موسوي در انتخابات اعلام كردند .

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایلنا ، ۳۹نفر از روزنامه نگاران استان مركزي با امضا بيانيه اي حمايت خود را از مهندس ميرحسين موسوي در انتخابات اعلام كردند .
در اين بيانيه آمده است :
مردم شريف و آگاه استان مركزي
زنان و مردان آزاديخواه خطه اميركبير و خميني كبير(ره)
در شرايطي به استقبال انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري مي رويم كه كشور به خاطر عملكرد دولت با چالشهاي مختلف داخلي و بين المللي مواجه است
22 خرداد ماه روز تجلي اراده مردم بر سرنوشت خويش و روز تثبيت رأي و نظر جامعه براي اداره كشور در چهارسال آينده در قالب انتخابات رياست جمهوري است .
اينجانبان امضا كنندگان اين بيانيه با توجه به شرايط خطير كشور در عرصه هاي مختلف و بويژه مسائل و مشكلات فراوان در حوزه فرهنگي ، رسانه و مطبوعات كه هر انسان وطن پرست ، دلسوز و مردم دوست را بر آن مي دارد تا نسبت به سرنوشت خود و همنوعانش بي تفاوت نبوده و با حضور در اين صحنه علاوه بر ايفاي نقش خود در حد توان بر بيداري ديگر آحاد جامعه نيز تأثيرگذار بوده و جامعه را در رسيدن به سعادت مادي و معنوي رهنمون سازد .
در اين ميان نقش رسانه‌ها و بويژه خبرنگاران همواره در مقاطع مختلف تاريخي بعنوان خط شكن و صف اول آزاديخواهي و دموكراسي و زبان گوياي مردم بر هيچ كس پوشيده نبوده و نيست .
امضا كنندگان اين بيانه در بخش ديگري از اين بيانه با حساس برشمردن شرايط كشور خاطر نشان كرده اند :
ضمن احترام فراوان به كليه ديدگاههاي اصلاح طلبانه كه خواهان مطرح شدن مطالبات حداكثري مردم در انتخابات هستند ، اعلام مي داريم راه برون رفت از وضعيت اسفبار موجود تنها از طريق استفاده از ابزارهاي رسمي و قانوني است و بايد از فضاي حداقلي موجود نهايت بهره را برد .
لذا با عنايت به مسائل فوق و لحاظ كردن جميع شرايط شركت فعال در انتخابات و رأي بالا و قاطع به كانديداي اصلاح طلبان ، ميرحسين موسوي را به صرف و صلاح عموم جامعه و كشور عزيزمان دانسته و از آحاد ملت مي خواهيم كه با حضور سبز و يكپارچه خود راه را براي حضور ديدگاههايي كه نظرات اكثريت را نمايندگي نكرده و تنها بر اثر كاهش حضور مردم موفق به كسب جايگاه اجرايي شده اند ببندند .
بدون شك شما ملت عزيز بر اين امر مهم واقف هستيد كه در اين دوره تلاش دستگاههاي مسئول و بويژه رسانه ملي نسبت به انتخابات قبل بسيار كمتر و سوال جدي را در اذهان جامعه ايجاد مي نمايد و اصلاح طلبان در اين شرايط و با در دست داشتن كمترين رسانه در سطح كشور راهي جز گفتگوي مستقيم و بيان شرايط و دعوت عمومي ندارند و ان شاء الله مردم شريف و بزرگ استان مركزي با حضور حداكثري خود و رأي بالا به ميرحسين موسوي برگ زرين ديگري بر افتخارات خود خواهند افزود .

مژگان حيدري
امير بكايي
مصطفي قاسمي
ابوالفضل نيك عهد
محمد نيك عهد
مهدي نيك عهد
مجيد نيك عهد
مريم حسين آبادي
زهرا نصيري
زهره تركماني
محسن طاهر ميرزايي
فريبا آباقري
داود باقري
آزاده بكايي
سپيده كامياني
زهره صادقي
محسن قلعي
مريم عرفانيان
سيد حامد الحسيني
سيد محسن الحسيني
آرام
عليرضا مرادي
ابوالفضل اكبري
زهرا رضايي
غلامعباس آباقري
كبريا باقري
گيتي فراهاني
الهه حمزه لو
نيره يوسفي راد
طيبه اصفهاني
زهرا مرادي
غلامحسين عبدالهي
مهدي كرمي
خسرو رضايي
سميرا ممقاني نژاد
سامان دوداني
خانم دباغچي
الهام اسدي

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.