امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



ثبت‌نام نهمين جشنواره دانشجويان مبتکر بسيجي استان

کد مطلب: 15371 | تاریخ ارسال: 17 اکتبر 2010 | چاپ صفحه

مسئول علمي سازمان بسيج دانشجويي استان مرکزي از آغاز ثبت‌نام نهمين جشنواره دانشجويان مبتکر بسيجي اين استان خبر داد.

به گزارش مركزي ديلي ، جابر عابدي در مصاحبه با خبرنگار شبستان در اراك گفت: با شروع ترم تحصيلي جديد، تبليغات نهمين دوره جشنواره دانشجويان مخترع، مبتکر و نوآور بسيجي، شاهد و ايثارگر به مراکز آموزش عالي و دانشگاه هاي استان ارسال شده و دانشجويان تا 15 آذر سال جاري فرصت دارند تا براي شرکت در اين جشنواره با مراجعه به دفاتر بسيج دانشجويي دانشگاه هاي خود نام نويسي کنند.

وي افزود: موضوعات اين دوره از جشنواره شامل طرح ها و پروژه هاي علمي، تحقيقاتي، اختراعات و مقالات علمي و کسب مقام در مجامع معتبر علمي و تاليف کتب علمي است.

عابدي با اشاره به اينکه جشنواره مبتکران و نوآوران بسيجي به عنوان يکي از جشنواره هاي معتبر در کشور مطرح است، اضافه کرد: در حال حاضر بسياري از برگزيدگان اين جشنواره به عنوان پژوهشگران توانمند در مراکز علمي و تحقيقاتي کشور در حال فعاليت هستند.

مسئول علمي سازمان بسيج دانشجويي استان مرکزي گفت: سال گذشته در هشتمين جشنواره دانشجويان مخترع، مبتکر و نوآور بسيجي، شاهد و ايثارگر اين استان، 67 اثر به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شد که از اين تعداد، سه نفر به مرحله کشوري راه يافتند و بر اساس معيارهاي اعلام شده يک نفر از اين تعداد نيز در زمينه تاليف کتاب منتخب شد.

وي با بيان اينكه اولويت با آثار گروه علوم انساني و علوم پايه است، افزود: تبليغات اين جشنواره با سرعت بالايي در حال انجام و تا کنون پوستر جشنواره طراحي شده است.

لازم به ذكر است، نهمين جشنواره دانشجويان مبتکر و نوآور بسيجي استان مرکزي با همکاري وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، وزارت بهداشت، صدا و سيما، بنياد شهيد و امور ايثارگران، دانشگاه آزاد اسلامي و سازمان ملي جوانان برگزار مي شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.