امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



درخشش هنرمند اراکی در جشنواره طبیعت

کد مطلب: 1491 | تاریخ ارسال: 2 ژوئن 2009 | چاپ صفحه

اثر عکاسی هنرمند علی صاحب الزمانی از هنرمندان فعال خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی موفق به کسب مقام اول در جشنواره سراسری عکس طبیعت گردید.

اثر عکاسی هنرمند علی صاحب الزمانی از هنرمندان فعال خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی موفق به کسب مقام اول در جشنواره سراسری عکس طبیعت گردید. این جشنواره توسط موسسه طبیعت با موضوع درخت در خانه هنرمندان تهران برگزار گردید. مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور هنرمندان و مسئولین در محل خانه هنرمندان برگزار گردید. علی صاحب الزمانی اهل اراک  مدت 7سال است که به هنر عکاسی می پردازد و برپایی چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی و شرکت در جشنواره های داخلی و خارجی و کسب رتبه های برتر را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانیده است.
باشگاه هنر و طبیعت  پروژه مشترک خانه هنرمندان ایران و موسسه طبیعت و بخش تسهیلات محیط زیست جهانی  کمکهای کوچک برنامه عمران سازمان ملل متحدکه به اختصار UNDP,GEF,SGP
نامیده می شوند  اقدام به برگزاری مسابقه  عکاسی از درخت نمود که یکی از اهداف اصلی این مسابقه « تشویق مهرورزی به درخت و حفظ آن در محیط زیست سرزمین ایران» بود.
هیات داوران ( آقایان قلم سیاه، افشین بختیار، ولی الله مظفریان، عباس جعفری و محمدعلی اینانلو)  پنجاه و پنج عکس را برای حضور در نمایشگاه انتخاب نمودند که مقام اول این مسابقه به عکس زیر  از آقای علی صاحب الزمانی تعلق گرفت .

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.