امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



درباره تشنج مسجد سیدها

کد مطلب: 145 | تاریخ ارسال: 25 آوریل 2009 | چاپ صفحه

دبیر اعتماد ملی استان:تشنج بوقوع پیوسته در مسجد سیدهای اراک،اقدامی خودسرانه بود که باید توسط همه گروه‌ها محکوم شود…

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی، حجت‌الاسلام حجت الله هاشمی در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: مسجد سیدهای اراک در زمان سخنرانی کروبی با حضور گسترده مردم روبرو شده بود که سخنرانی نیز با روال عادی خود طی می‌شد که عده‌ای در جلسه به جوسازی و برهم زدن نظم جلسه اقدام کردند.

وی تصریح کرد: تلاش زیادی صورت گرفت تا نظم جلسه به روال عادی باز‌گردد اما، هرچقدر تلاش شد نتیجه‌ای نداد و همان عده پس از بوجود آوردن تشنج در جلسه، برق مسجد را نیز قطع کردند تا جلسه بهم بریزد.

وی ادامه داد: یکی از افرادی که می‌خواست نظم جلسه را برهم بریزد طلبه اخراجی از یکی از حوزه‌های عملیه اراک بود که قصد داشت با اقدامی خودسرانه نظم جلسه را بر هم بزند.

هاشمی تاکید کرد: دراین رابطه ماموران نیروی انتظامی خبر دستگیری عده‌ای از آشوب گران را داده‌اند که این امر نشان دهنده همکاری کامل ماوران نیروی انتظامی و دستگاه امنیتی استان مرکزی بوده است.

دبیر حزب اعتماد ملی در استان مرکزی، با اشاره به اینکه بر هم زدن جلسه سخنرانی کروبی در اراک، نباید به حساب هیچ کدام از گروه‌ها و احزاب گذاشته شود، اظهار کرد: این حرکت به هیچ عنوان به احزاب سیاسی ارتباط نداشته است بلکه عده‌ای به صورت خودسرانه، مراسم سخنرانی کروبی در اراک را با تشنج روبرو کرده‌اند.

وی ادامه داد: اصولگرایان افرادی عاقل هستند و از چارچوب تعامل هیچ گاه خارج نمی‌شوند و افرادی که تلاش کردند سخنرانی کروبی را با تشنج روبرو کنند، افراد خودسری بودند.

وی در پاسخ به این ادعا که این آشوب و تشنج از سوی خود ستاد انتخاباتی کروبی در استان مرکزی، رهبری می‌شده است، تصریح کرد: این اتهام بسیار ناجوانمردانه است که پس از این همه تلاش برای انجام مناسب سفر کروبی به استان مرکزی، حالا بیاییم و تشنج بوجود آوریم.

هاشمی گفت: از مسوولان استان مرکزی تقاضا است که فضای آرامش را در جامعه استوار کنند و اجازه دهند تا آگاهی و اطلاعات لازم در اختیار مردم قرار گیرد.

دبیر حزب اعتماد ملی استان مرکزی با انتقاد از طرح سوال‌های کلیشه ای در زمان حضور کاندیداهای انتخاباتی در استان مرکزی، تصریح کرد: باید در جلسات سیاسی از سوی حاضرین پرسش‌های جدید و راهبردی پرسیده شود و گرنه، طرح سوالات کلیشه‌ای اگر با قصد تخریب صورت می‌گیرد، اقدام ناپسندی است و اگر برای روشن شدن موضوعاتی است، تاکنون بارها به این امور پاسخ داده شده است.

وی تاکید کرد: سفر کروبی به استان مرکزی دستاوردهای زیادی برای ستاد انتخاباتی ایشان به همراه داشت و یکی از موفق‌ترین سفرهای کروبی به استان‌ها همین سفر بوده است.

دبیر حزب اعتماد ملی در استان مرکزی در پایان در پاسخ به خبرنگار ایسنا در خصوص انتقادهای صریح از کروبی در حوزه علمیه اظهار کرد: علما و روحانیون حوزه علمیه استقبال گسترده‌ای از حضور کروبی داشتند و تعامل خوبی بعد از دیدار با ستاد انتخاباتی کروبی دراستان مرکزی شکل گرفت؛ البته انتقادهای صورت گرفته از کروبی نیز از سوی عده‌ای طلبه جوان بود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.