امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



مسابقه وبلاگ‌نويسي «15 خرداد بلوغ فرياد»

کد مطلب: 1446 | تاریخ ارسال: 1 ژوئن 2009 | چاپ صفحه

مدير سازمان جوانان استان مركزي از برگزاري مسابقه وبلاگ‌نويسي با عنوان «15 خرداد بلوغ فرياد» به‌مناسبت قيام خونين 15 خرداد خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، محمدجمال باقري امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراك افزود: اين مسابقه با هدف بررسي ريشه‌ها و علل قيام خونين 15 خرداد و بررسي آن در به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي با همكاري سازمان جوانان استان مركزي و موسسه تنديس برگزار مي‌شود.
وي با بيان اينكه اين مسابقه ويژه جوان 15 تا 29 سال است، تصريح كرد: علاقه‌مندان به شركت در اين مسابقه مي‌توانند آثار خود را به سايت اينترنتي info@tandes.com و يا اراك روبروي فرمانداري، سازمان جوانان استان مركزي ارسال كنند.
مدير سازمان جوانان استان مركزي با اشاره به قيام خونين 15 خرداد اظهار داشت: 15 خرداد، روز قيام خونين مردم جان بركفي بود كه به نام اسلام و براي اسلام به ميدان آمدند و عليه نظام ستمشاهي شوريدند.
باقري گفت: 15 خرداد روز آغاز نهضت مقدس اسلامي، روز عصيان عليه طاغوت و طاغوتيان و روزي بود كه ملت ايران زير بيرق اسلام گرد آمد و براي مقابله با دشمنان اسلام و قرآن وارد صحنه شد و پشت رژيم ستمشاهي را به لرزه انداخت.
وي از انتشار 5 هزار CD با موضوع زندگينامه حضرت امام خميني (ره) با عنوان «زنده عشق» به مناسبت بيستمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي خبر داد و گفت: اين cdها در روز رحلت امام و بين عزاداران آن حضرت توزيع مي‌شود.
وي با تاكيد بر اينكه فكر امام خميني (ره) در جامعه بايد گسترش يابد، خاطر‌نشان كرد: ياد امام خميني (ره) عزت‌آفرين و اميد‌بخش است و ايشان تمام نياز‌هاي فكري آينده انقلاب را در وصيت‌نامه الهي ـ سياسي خود تبيين كرده است.
مدير سازمان جوانان استان مركزي تاكيد كرد: امام اسلام را از گوشه ذهن‌ها به متن جامعه آورد و با از بين بردن يكي از مرتجع‌ترين و پليد‌ترين رژيم‌هاي منطقه، حكومت اسلامي را جايگزين آن كرد و روحيه خود‌باوري و غرور ملي را در وجود مردم احيا كرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.