امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



جزئیات برگزاری طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه‌های استان

کد مطلب: 13814 | تاریخ ارسال: 15 آگوست 2010 | چاپ صفحه

با حضور 1300 دانشجوی استان مرکزی، طرح ضیافت اندیشه در اراک آغاز شد.

به گزارش مركزي ديلي ، حجت‌الاسلام نعمت‌الله شمس معاون فرهنگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه اراک، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، با اشاره به ثبت نام اولیه دوهزار نفر از دانشجویان استان در این طرح افزود: پیش‌بینی ما این بود که حدود سه‌هزار دانشجو از دانشگاه‌های استان در طرح ضیافت اندیشه حضور داشته باشند که در نهایت مراسم افتتاحیه با حضور 800 دانشجوی دختر و 500 دانشجوی پسر برگزار شد.

وی با بیان اینکه طرح ضیافت اندیشه از سومین روز ماه مبارک رمضان آغاز و به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در این مدت هر روز از ساعت 15 تا 30/19 دقیقه برنامه‌های مختلفی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به برنامه‌های مختلف جریان شناسی، درس‌هایی از نهج‌البلاغه، مباحث قرآنی و اخلاقی و فمنیسم اشاره کرد.

معاون فرهنگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه اراک افزود: این طرح با مشارکت 35 تن از اساتید دانشگاه‌های اراک و تهران برگزار می‌شود و کلیه دانشجویان بومی استان که در داخل و یا خارج از استان مشغول به تحصیل هستند و در دوران تعطیلات تابستانی به سر می‌برند می‌توانند در کلاس‌ها حضور داشته باشند.

شمس با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در سطح کشور اجرا می‌شود، هدف از اجرای طرح ضیافت اندیشه را تهذیب و تربیت دانشجویان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و به خبرنگار ایسنا گفت: برای ایجاد انگیزه در بین دانشجویان، امتیازاتی هم برای افراد شرکت‌کننده در نظر گرفته شده است.

وی در توضیح این مطلب گفت: بر این اساس در مدت سه هفته برگزاری طرح، در روزهای شنبه از مباحث مطرح شده در کلاس‌ها آزمونی از شرکت‌کنندگان گرفته خواهد شد و نمرات این امتحانات 4 واحد درسی از زیرمجموعه گروه معارف دانشجویان دانشگاه اراک محسوب خواهد شد.

معاون فرهنگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه اراک در پایان از برگزاری کلاس‌های فوق برنامه از جمله نقد فیلم، نشست‌های آزاد دانشجویی، مشاوره ورزشی، وبلاگ‌نویسی و حفظ قرآن کریم در طرح ضیافت اندیشه خبر داد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.