امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



عبور بهمن اخوان از احمدی نژاد

کد مطلب: 1184 | تاریخ ارسال: 26 می 2009 | چاپ صفحه

بهمن اخوان نماینده تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغيير ٤ رئيس بانك كشور در 4 سال فعاليت دولت نهم…

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از مجنون نیوز ، بهمن اخوان نماینده تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به تغيير ٤ رئيس بانك كشور در چهار سال فعاليت دولت نهم، گفت: به نظر من انحلال سازمان مديريت و برنامه ريزي خيانتي در حق ملت ايران بود. چرا كه وقتي اين سازمان را منحل كنيم يعني كليه امور كشور را منحل كرده ايم.

وي با اشاره به طرز تفكر برخي اصولگرايان پيرامون احمدي نژاد، گفت : برخي تصور مي كنند ، عبور از احمدي نژاد عبور از حاكميت و ولايت فقيه است.

بنده نسبت به ولايت و حاكميت ارادت ويژه اي دارم. در دوره ٥ و ٦ مجلس نيز اين امر را اثبات كردم و اكنون چون ديدگاه هاي من به ميرحسين نزديك است از ايشان حمايت مي كنم

.وي در خصوص جو حاكم بر مجلس گفت: بعضي ها از شفافيت لازم برخوردارند و از ميرحسين حمايت مي كنند اما برخي الان چيزي مطرح نمي كنند در حالي كه قلبشان با ميرحسين است.

بهمن اخوان تصريح كرد: من در مجلس ششم يكي از جنجالي ترين اصولگراياني بودم در حالي كه هيچكس حتي اسم برخي از اين آقايان را نمي دانست. اما از ديدگاه اين آقايان چون من از احمدي نژاد عبور كرده ام آنها اصولگرا شده اند و فكر مي كنند نظام و انقلاب فقط به متعلق به آنها است در حالي كه اين انقلاب به همه تعلق دارد و حاكميت به اكثريت مردم نيازمند است نه به اقليت. ما هم وظيفه داريم كه اكثريت مردم را به نظام نزديك كنيم. اما متاسفانه اين آقايان اقليت خاص هستند و با اين اقليت فكر مي كنند مي توانند مردم را از نظام جدا كنند.

وي در بخش ديگري از سخنانش تصريح كرد: اولويت اصلي من در برنامه ها و كارهايم اشتغالزايي است كه از دور پنجم تاكنون به دنبال آن بوده ام. اين در حالي است كه بحث اشتغالزايي هنوز براي بعضي افراد يك شعار است. اما براي من تعريف زيرساختي دارد.

نماينده تفرش، آشتيان و فراهان در مجلس هشتم ضمن بيان مطلب فوق تصريح كرد: هنگامي شعار اشتغالزايي محقق مي شود كه سطح توليد درآمد بالا رود و اين امر فقط با زمينه سازي توليد ثرورت ملي محقق مي شود. در اين صورت است كه مي توانيم شعار اشتغالزايي را مطرح كنيم.

بهمن اخوان تصريح كرد: در حال حاضر صنعت كشور به بن بست رسيده است. بيشتر صنعتگران به اين امر رسيده اند و دليل اصل آن نيز واردات بي رويه است كه البته به يكي از دغدغه هاي توليدكنندگان كشور ايران تبديل شده است.

وي افزود: با نگاهي به وضعيت صنعت در كشورمان، مي بينيم كه در هپكو ٢ هزار دستگاه لودر ساخته شده است كه همه در انبارها مانده اند، اما ماشين آلات دست دوم بسياري وارد شده كه اين مسئله باعث ركود در بازار توليدات شركت هپكو شده است.

اخوان تصريح كرد: قبلا كارگران سر كار صبحانه و ناهار مي خوردند، حالا ديگر مي آيند صبحانه مي خورند و مي روند خانه.

نماينده فراهان، تفرش و آشتيان در مجلس هشتم افزود: وقتي تعرفه واردات پايين مي آيد به دلال ها اجازه داده مي شود فعاليت كنند و به اين ترتيب وضعيت صنايع به صورت فعلي درمي آيد كه ما در صنعت فولاد نيز شاهد چنين مسائلي هستيم.

عضو كميسيون صنايع مجلس با اشاره به طرح بنگاه هاي زودبازده تصريح كرد: بنده مخالف اجراي اين طرح هستم. هيچ مسئولي تاكنون آ‌مار دقيقي از بنگاه هاي زودبازده ارائه نداده است. متاسفانه اين بنگاه ها به بنگاه هاي زود ضررده تبديل شده اند.

اخوان افزود: زماني مي توانيم بگوييم بنگاه هاي زودبازده كه از ابتدا تا آخر صنعتگر را حمايت كنيم با ٢٠٠ يا ٣٠٠ ميليون توماني كه وام داده مي شود يا صنايع ورشكست و يا به مشكلات دچار مي شوند.نماينده مردم تفرش، آشتيان و فراهان علت اصلي اين امر را سياست ناموفق و عدم مديريت صحيح در جامعه عنوان كرد.

وي در بخش ديگري از اين گفتگو سياست خارجه را در كشور ما بسيار ضعيف عنوان كرد و افزود: به نظر من سياست خارجه هم تعريف دارد كه شوراي امنيت و قانون اساسي آن را تعريف كرده اند. ما نبايد در بعد سياست خارجي سليقه اي كار كنيم.

اخوان در بحث سرمايه گذاري هاي صنعتي در كشور گفت: مدتي است فرهنگ تنگ نظري در جامعه ما حاكم شده است و اگر جذب سرمايه گذار حمايت سياسي نداشته باشد با شكست مواجه بود.

وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به احزاب و دسته بندي هاي سياسي در كشورمان گفت: ما بايد تعريف درستي از دو گروه فعال سياسي در جامعه ارائه دهيم. اصولگرا بايد قانون اساسي، حاكميت نظام و ولايت فقيه را قبول داشته باشند. در واقع ما نبايد بياييم اين مسئله را خط كشي كنيم بنابراين ميرحسين موسوي ١٠٠ درصد اصولگرا و حامي نظام و ولايت است.

وي با اشاره به مشي اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبي، فكر و برنامه نو مي طلبد. به عنوان مثال اينكه اصل ٤٤ قانون اساسي سپس از سي سال اجرا شده يك اصلاح طلبي است. وقتي همه در چارچوب قانون حركت كنند و به آنها اجازه اظهار نظر داده شود نيز اصلاح طلبي است. بنابراين تعريف ها، ميرحسين يك اصلاح طلب واقعي نيز هست و در واقع او اصلاح طلب اصولگراست.

عضو كميسيون صنايع مجلس، در بخش ديگري از سخنانش به اصل ٤٤ و خصوصي سازي اشاره كرد و گفت: اين مسئله در واقع به عمومي سازي تبديل شده است ما تجربه موفق اجراي اصل ٤٤ را در آلمان داريم اما بعضي ها فكر مي كنند وقتي تفكر سوسياليستي را پياده مي كنند، اسلام در آن وجود دارد در حالي كه اين طرز تفكر اشتباه است، كساني مي توانند اين اصل را مديريت كنند كه پول و مديريت خوبي داشته باشند.اخوان با اشاره به برخي سياست هاي غلط اقتصادي در كشور گفت: طرح مسائلي مانند سهام عدالت و … راه حل درستي براي خصوصي سازي نيست.

وی گفت:از ٢٨٤ نماينده مجلس فقط ٨٠ نفر، بيانيه حمايت از احمدي نژاد را امضا كردند. عضو كميسيون صنايع مجلس شوراي اسلامي ضمن بيان مطلب فوق گفت: من واقعا متاسفم بعضي ها كه وارد مجلس شده اند به جاي اينكه از حق ملت دفاع كنند به وكيل الدوله تبديل شده اند.

بهمن اخوان تصريح كرد: اگر دولت فعاليت مناسبي انجام داد بايد از آن حمايت كرد اما در صورت اشتباه ، مجلس مي تواند از جايگاه خود استفاده كند و با قدرت برخورد كند.وي در مورد امضاي بيانيه حمايت از احمدي نژاد گفت: از ١٥٥ نفري كه در جلسه بعدازظهر ديروز دعوت شدند، تنها ٨٠ نفر به حمايت از احمدي نژاد بيانيه صادر كردند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.