امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



ستاد اصلاح الگوی مصرف صنایع‌ومعادن استان

کد مطلب: 1160 | تاریخ ارسال: 25 می 2009 | چاپ صفحه

جلسه ستاد اصلاح الگوی مصرف سازمان صنایع و معادن استان مرکزی با حضور رئیس، ‌معاونین و روسای ادارات سازمان صنایع معادن استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، علیرضا زاوشی رئیس سازمان صنایع و معادن استان مرکزی، در این جلسه اظهار کرد: با عنایت به نامگذاری امسال به نام سال اصلاح الگوی مصرف از سوی مقام معظم رهبری، سازمان صنایع و معادن استان تمام امکانات خود را برای تحقق این این امر به کار خواهد بست.

وی ترغیب و تشویق واحدهای صنعتی و معدنی به صرفه جویی را از جمله وظایف این ستاد خواند و بر فرهنگ سازی دراین زمینه تأکید کرد.

زاوشی در ادامه ابراز امیدواری کرد با تدابیر و تمهیدات در نظر گرفته شده، واحدهای صنعتی و معدنی بتوانند با استفاده بهینه از منابع انرژی علاوه بر صرفه‌جوئی و کاهش هزینه‌ها، ‌به رشد و آبادانی ایران اسلامی نیز کمک کنند.

در پایان این جلسه مقرر شد، جلسات این ستاد به صورت مستمر تشکیل و با استفاده از مشاوران و صاحب نظران بخش صنعت و معدن، راهکارهای عملی و علمی استفاده بهینه از منابع انرژی در واحدهای صنعتی و معدنی بررسی و نتایج آن به واحدهای تحت پوشش این سازمان ابلاغ گردد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.