امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



واگذاری زمين به تعاوني‌هاي مسكن استان

کد مطلب: 1145 | تاریخ ارسال: 25 می 2009 | چاپ صفحه

رئيس سازمان مسكن و شهرسازي استان مركزي از واگذاري بالغ بر 50 هكتار زمين براي ساخت 11 هزار و 48 واحد مسكوني در قالب طرح مسكن مهر خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاري فارس از اراك، حجت‌الاسلام محمد كرمي صبح امروز در ستاد انتخاباتي احمدي‌نژاد در اراك افزود: متاسفانه كانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري بدون توجه به تذكرات مقام معظم رهبري نسبت به تخريب دولت اقدام و اينگونه القا مي‌كنند كه دولت در چهار سال گذشته دستاورد و خدماتي نداشته، در حالي كه چنين اظهاراتي مصداق بداخلاقي انتخاباتي است.
وي اضافه كرد: كانديداهاي انتخابات در بيان ديدگاه‌ها و نقد خود از عملكرد دولت بايد جانب انصاف را رعايت كرده و به‌دور از هرگونه تخريب و ترور شخصيتي برنامه‌ها و راهكارهاي خود را درباره اداره كشور ارائه كنند كه در اين صورت مي‌توان شاهد برگزاري انتخاباتي پرشور در كشور بود.
عضو علي‌البدل شوراي شهر اراك با بيان اينكه احمدي‌نژاد در راستاي اهداف عاليه نظام و تحقق منويات مقام معظم رهبري بيشترين تلاش را داشته است، گفت: جوانان و واجدان شركت در انتخابات بايد با بررسي دقيق و موشكافانه عملكرد دولت و دستاوردهاي حاصل از ايستادگي دولت نهم بر مواضع به‌حق جمهوري اسلامي ايران به فردي راي دهند كه بتواند عزت و كرامت ايران و ايرانيان را مانند گذشته حفظ كند.
كرمي اظهار داشت: افراد نبايد مطالبات بي‌پايه و اساس را در انتخابات مطرح كنند بلكه بايد با توجه به نيازهاي واقعي مردم در اين صحنه راهكارهاي خود را براي تحقق و برآورده كردن آن بيان كنند تا مردم با شناخت از كانديداها نسبت به انتخاب درست و راي دادن به فرد اقدام كنند.
وي افزود: كساني كه درگذشته با خط ولايت اختلاف نظر داشتند و بارها مخالفت خود را در اين خصوص ابراز داشته و يا در بحبوحه نياز به مديريت با ثبات در كشور، دست به استعفا زدند و امام را از خود رنجاندند، نبايد بدون در نظر گرفتن حقايق و واقعيت‌ها سخن گفته و افكار مردم را پريشان كنند.
دبير ستاد مردمي حمايت از احمدي‌نژاد در استان مركزي نيز گفت: مسئولان ستادهاي مردمي احمدي‌نژاد در شهرهاي استان مركزي با بررسي و كار كارشناسي صورت گرفته، انتخاب شده‌اند.
رضا عزيزآبادي افزود: نجفعلي سلطاني در كميجان، مهدي تيموري ‌آشتياني در آشتيان، حسن شفيعي در نراق، ابراهيمي در دليجان، حسن خادمي در خنداب، سيد ‌مرتضي ابطحي در ساوه، مهدي هدايتي محلات، حجت‌الاسلام سيد‌ مهدي ميرصادقي در خمين، محمد اميرآبادي در فراهان، روح‌الله مهديان‌ در تفرش، نادرمقدسي در شازند و آستانه و علاقه‌بند در زرنديه منصوب شده‌اند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.