امروز امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Tuesday, May 14, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اولویت پژوهشی امسال اداره کل تعاون استان

کد مطلب: 11351 | تاریخ ارسال: 8 ژوئن 2010 | چاپ صفحه

اداره تحقیقات و آموزش اداره کل تعاون استان مرکزی، اولویت پژوهشی در نظر گرفته شده در حوزه فعالیت‌های پژوهشی این نهاد در سال 89 را اعلام کرد.

به گزارش مركزي ديلي ، مهری بیگلری کارشناس تحقیقات اداره کل تعاون استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، اظهار کرد: با توجه به نقش و اهمیت فعالیت‌های پژوهشی در توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور، اداره کل تعاون هرساله براساس نیازسنجی‌ها و بررسی‌های انجام شده در استان و با هماهنگی وزارت تعاون موضوعی را جهت انجام پژوهش‌های کاربردی به پژوهشگران و جامعه دانشگاهی استان ارایه می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دلایل این اقدام افزایش سطح همکاری‌های علمی با مراکز پژوهشی و علمی در راستای بررسی مسائل و معضلات مبتلابه بخش تعاون استان است، گفت: بررسی رویکرد تعاونی‌های تولیدی استان مرکزی در ورود به بازارهای ملی و منطقه‌ای و ارایه راهکارهای مناسب، موضوعی است که به عنوان اولویت پژوهشی این اداره کل در سال 89 انتخاب شده است.

بیگلری افزود: موضوع مذکور توسط اعضای اتاق فکر این اداره کل و طی بررسی‌های انجام شده در حوزه تعاونی‌های استان انتخاب شده است.

وی با تاکید بر اینکه اساتید و کارشناسان ارشد علاقه‌مند می‌توانند جهت انجام این پروژه تحقیقاتی اعلام آمادگی کنند، حداکثر اعتبار در نظرگرفته شده برای اجرای طرح مورد نظر را 70 میلیون ریال عنوان کرد.

بیگلری گفت: پروپوزال پیشنهادی، پس از دریافت توسط اتاق فکر اداره کل تعاون استان مورد بررسی قرار گرفته و پس از تایید جهت دریافت تاییدیه نهایی به وزارت تعاون ارسال می‌شود و در صورت تایید این وزارتخانه، محقق می‌تواند نسبت به انجام طرح پژوهشی اقدام کند.

وی تصریح کرد: اداره کل تعاون، نتایج و دستاوردهای طرح تحقیقاتی مورد نظر را به‌صورت کتابچه تدوین کرده و جهت استفاده مدیران و اعضای تعاونی‌ها و دانشجویان در اختیار ادارات تعاون شهرستان‌ها قرار می‌دهد و این افراد می‌توانند با مطالعه تحقیق مذکور از دستاوردهای این طرح در بهبود عملکرد و رفع مشکلات شرکت تعاونی خود بهره بگیرند.

کارشناس تحقیقات اداره کل تعاون استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: محقق موظف است پس از اجرای طرح مذکور، سه نسخه از طرح تحقیقاتی تدوین شده را به همراه لوح فشرده و یک مقاله در خصوص موضوع مورد نظر جهت درج در ماهنامه تعاون به اداره کل تعاون استان تحویل دهد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.