امروز امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 06, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



آرایش انتخاباتی مطبوعات محلی استان

کد مطلب: 1004 | تاریخ ارسال: 20 می 2009 | چاپ صفحه

در حالیکه کمتر از یک ماه به زمان انتخابات ریاست جمهوری دهم مانده است، صف بندی مطبوعات محلی استان مرکزی در حمایت از نامزدهای انتخاباتی شکل گرفته است. براساس آخرین آمار حدود 21 نشریه در استان مرکزی فعال می باشند که از این میان میرحسین موسوی از بیشترین و محسن رضائی کمترین تعداد حمایت مطبوعات محلی استان مرکزی برخوردار هستند .

در حالیکه کمتر از یک ماه به زمان انتخابات ریاست جمهوری دهم مانده است، صف بندی مطبوعات محلی استان مرکزی در حمایت از نامزدهای انتخاباتی شکل گرفته است. براساس آخرین آمار حدود 21 نشریه در استان مرکزی فعال می باشند که از این میان میرحسین موسوی از بیشترین و محسن رضائی کمترین تعداد حمایت مطبوعات محلی استان مرکزی برخوردار هستند .

به این ترتیب  آرایش و صف بندی مطبوعات محلی استان مرکزی به شرح ذیل است:

نشریات حامی میر حسین موسوی:عطریاس-وقایع استان-نوید-لاله سرخ-نامه امیر-گلهای ساوه-راوی-میلاد مرکز-مدینه گفتگو ساوه

نشریات حامی محمود احمدی نژاد:شمس- فرساد- سرچشمه

نشریات حامی مهدی کروبی: صور

نشریات حامی محسن رضائی:تاکنون هیچ رسانه ای حمایت رسمی نکرده است و تنها هفته نامه آرمان جوان در یک شماره به مناسبت حضور رضائی در اراک برای وی به صورت رپرتاژ کار کرده است.

در این میان نیز هفته نامه مجنون به تناوب تاکید کرده است دراین انتخابات از هیچ نامزدی حمایت نخواهد کرد و به طور همزمان نسبت به پوشش خبری و نظارت و نقد  شعارها و عملکرد همه نامزدها اقدام خواهد نمود.

نظرات برخی از مدیران مسئول مطبوعاتی استان مرکزی در حمایت از میر حسین موسوی به این شرح است:

مدیر مسئول هفته نامه راوی: موسوی فردی تعقل گرا، تجربه گرا و متعادل است
حسین مهدوی با تاکید بر این نکته که رئیس جمهور باید برنامه گرا بوده در چهارچوب چشم اندازهای تعریف شده حرکت کند، گفت: دلایل زیادی برای حمایت از مهندس موسوی وجود دارد از جمله آن که او برنامه گراست و مایل است در شرایطی که برنامه ها مختل شده اند آنها را به مسیر درست رشد و توسعه بازگرداند.
مهدوی با اعلام حمایت خود از مهندس موسوی ادامه داد: او دارای تفکر و ادبیات عدالت خواهانه است و در حال حاضر ضرورت تداوم نگاه عدالتخواهانه این است که جامعه‌ای که هنوز از این بابت اغنا نشده است به درستی در این مسیر حرکت کند. از طرفی میر حسین موسوی فردی تعقل گرا، تجربه گرا، متعادل و دارای رفتار سیاسی موقر است اعتدال او می تواند کمکی به اغنای جامعه در مفهوم عدالتخواهی باشد.

مدیر مسئول هفته نامه میلاد مرکز: موسوی نگاهی جامع به مسائل مختلف فرهنگی ،سیاسی،اجتماعی و اقتصادی دارد
خسرو رضایی با اشاره به سابقه مدیریت میر حسین در طول 8 سال دفاع مقدس گفت: موسوی در بین بسیاری از رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا از محبوبیت و مقبولیت منحصر به فردی برخوردار است.
رضایی با اشاره به پشتوانه عظیم معنوی موسوی و حمایت‌های امام از وی، اظهار داشت: از ویژگی های مهندس موسوی نگاه جامع و همه جانبه به مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بوده و گفتمان اقتصادی تولید گرایانه، حمایت از بخش خصوصی، حرکت در قالب برنامه و قانون اساسی، توجه به نخبگان و تجربه مدیران، حمایت از آزادی های مشروع و قانونی به ویژه حقوق شهروندی و اقشار جوان نشان می دهد وی می‌ تواند با حمایت‌های آقای خاتمی و بیت والامقام شهید دکتر بهشتی پیروز قاطع انتخابات باشد.

مدیر مسئول هفته نامه “مدینه گفتگو ساوه”: موسوی مدیریتی توانمند دارد
سید حسین طباطبایی با بیان اینکه میرحسین موسوی هم مورد قبول امام و هم در نظر رهبری بوده و چهره مقبولی دارد گفت: مدیریت ایشان در زمان جنگ تحمیلی و ثبات اقتصصادی کشور در طول سال های جنگ گواه مدیریت خوب ایشان است . وی در ادامه یاداور شد: از منظر اقتصادی گویا ایشان را دارای نگاه مدیریت دولت در امر اقتصاد می دانند که خود مهندس موسوی گفته اند که به اقتصاد کوپنی و دولتی در روزگار امروز اعتقادی ندارند. همچنین رابطه ایشان با اصلاح طلبان و اصول گرایان از ایشان چهره معتدل و عقل گرایی نشان می دهد . نگاه باز و سابقه روشن ایشان در حوزه فرهنگی و هنر هم قابل توجه است.

مدیر مسئول هفته نامه “آرمان جوان”: میر حسین موسوی، از کاندیدهای مطرح در انتخابات دهم، توانمندتر است
ابراهیمی با معتدل خواندن مهندس موسوی گفت: موسوی فردی معتدل است و از تندروی ها دوری کرده، وی همچنین فرزند انقلاب بوده و برنامه برای پی گیری مسائل اقتصادی و اجتماعی جامعه دارد. در مجموع در مورد روابط ایران با کشورهای دیگر هم کارآمد است و از کاندیدهای مطرح در انتخابات دهم توانمند تر است.

مدیرمسئول هفته‌نامه “عطریاس”: موسوی نگران آینده انقلاب، نظام و مردم است
داود باقری با تاکید بر اینکه موسوی نگران آینده انقلاب، نظام و مردم است گفت: به نظرم میرحسین موسوی همانطور که قبلا نشان داده چندان علاقه ای به حضور در انتخابات نداشته و ندارد . او نگران آینده انقلاب، نظام ، مردم و کشور است.
باقری اضافه کرد: همانگونه که ما نگران آینده فرزندانمان هستیم اگر امروز میرحسین از اصلاحات اصولی سخن می گوید یک نقطه مثبت هم برای اصلاح طلبان ایرانی و هم برای عموم جامعه ایران است.
میر حسین می تواند اصلاح طلبی را با بدنه اجتماعی پیوند زند و با بازخوانی اصلاحات به زبان امروز، 22 خرداد را به دومین دو خرداد تاریخ انقلاب اسلامی بدل سازد.

منبع : مجنون نیوز

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.