امروز امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Tuesday, Apr 30, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تدوین منشور اخلاقی در ادارات اراک

کد مطلب: 52804 | تاریخ ارسال: 16 نوامبر 2014 | چاپ صفحه

مسئول بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات مردمی فرمانداری اراک گفت: یکی از مهمترین دلایل نارضایتی مردم نبود توجه مسئولان به منشور اخلاقی در ادارات بوده که باید این منشور تدوین شود.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم در اراک، علیرضا طاهری عصر امروز در جلسه‌ هم‌اندیشی بازرسان ادارات شهرستان اراک با اشاره به داشتن تعامل و هم اندیش بیشتر ادارات و اهمیت آن اظهار کرد: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی به منظور رفع مشکلات و معضلات ادارات و سازمان‌ها به ویژه رضایت شهروندان بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و با تحقق این مهم می‌توانیم به رشد و شکوفایی دست پیدا کنیم.

وی افزود: کارشناسان ادارات به درستی و با سعه صدر به حل مشکلات مردم و ارباب رجوع نمی‌پردازند و بیشترین آمار شکایت در این بخش بوده که باید به رفع این مشکل توجه شود و کارکنان با اخلاقمداری به رفع مشکلات بپردازند.

مسئول بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات مردمی فرمانداری اراک تصریح کرد: وجود مشکلات این چنینی نشان دهنده ضعف و نبود مدیریت صحیح در اداره یا سازمان بوده که باید مشکلات مدیریتی نیز بررسی و رفع شود.

طاهری با اشاره به اینکه مدیران باید کارمندان خود را به درستی شناخته باشند گفت: مدیر یک سازمان و نهاد باید در حوزه رفتار سازمانی و درک کردن کارمندان نهایت دقت و احترام را داشته باشد تا اهداف آن سازمان یا اداره به درستی تحقق پیدا کند.

وی افزود: مدیریک سازمان یا اداره باید تلاش کند تا در سیستم‌اداری خود مشکل و تنش ایجاد نشود تا کارمندان بتوانند بدون مشکل و در آرامش پاسخگویی سریع را به ارباب رجوع داشته باشند.

مسئول بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات مردمی فرمانداری اراک تصریح کرد: بازرسی‌های دوره‌ای در ادارات باید انجام شود و تمامی سازمان‌ها و ادارات بازرسی شده و مشکلات شناسایی شود تا بتوان نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کرد.

طاهری با اشاره به اینکه فرمانداری باید به این مهم توجه ویژه داشته باشد گفت: بازرسی‌های سرزده نیز باید یکی از برنامه‌های اصلی فرمانداری باشد و فرماندار بر اجرایی شدن آن نظارت و تاکید داشته باشد.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع یکی از مباحث مهم بوده که کوتاهی در این بخش سبب ایجاد اختلال و ناکارآمدی در اداره و یا سازمان می شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.