امروز امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Tuesday, Apr 30, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



به نام بازسازی باغ خلج و به کام دلالان مسکن

کد مطلب: 47446 | تاریخ ارسال: 22 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

یکی از کاربران مرکزی دیلی با نام مستعار یک جوان اهل باغ خلج ، طی ارسال ایمیلی به این سایت نسبت به توسعه ناموزون منطقه باغ خلج اراک اعتراض نموده است. در این نامه می خوانیم: چند وقت پیش خبری رو روی سایت ها و هفته نامه ها و حتی اخبار استان شنیدم که شاخ که چه عرض کنم بلکه رفتم دنبال ی جایی تا شاخ هایی رو که در آوردم ببرن!!!

چند وقت پیش خبری رو روی سایت ها و هفته نامه ها و حتی اخبار استان شنیدم که شاخ که چه عرض کنم بلکه رفتم دنبال ی جایی تا شاخ هایی رو که در آوردم ببرن!!!

خبر این بود: افتتاح پروژه های مسکن مهر باغ خلج جهت بازسازی مناطق فرسوده . خوب آقای وزیر مسکن و شهر سازی هم قدم رنجه فرمودن تشریف آوردن و رمان این خونه ها رو بریدن اما هیچ کسی نبود بگه جناب وزیر یا جناب استاندار یا جناب فرماندار یا حداقل جناب مدیر کل مسکن و شهرسازی استان لطفا برای مردم خصوصا اهالی باغ خلج بفرمائید چه سود و مزایایی بعد از افتتاح این پروژه نصیب این محله خواهد شد؟ و مردم این محله من بعد شاهد چه تغییر و تحولی خواهند بود؟

اجازه بدید من به عنوان ی جوون که 23 ساله دارم تو این محله زندگی می کنم خدممتون عرض کنم که این منازلی که تماما به اسم بازسازی محله فرسوده باغ خلج ساخته و افتتاح شد هیچ نفع و سودی برای محله باغ خلج نداشته و متاسفانه ی بازی تبلیغاتی بیش نبوده که شما رسانه های گرامی هم تمام قد همراه بودید با این موضوع!

خوب البته آقای وزیر هم زحمت کشیدن و سری به محله باغ خلج هم زدن و در مورد اینکه آیا این منازلی که درست شده خوب هستش یا نه با یک پیر زن باغ خلجی دقایقی هم صحبت شدن. به نظر شما چه ذهنیتی در ایشون ایجاد شده که فکر کردن قراره واحدی به این پیر زن برسه ؟

آپارتمان هایی که با ی دیوار بلند در اطرف به طور کامل از باغ خلج جدا شده و امکان اینکه حداقل بگیم این منازل جزئی از باغ خلج هستش رو هم گرفته چطور تحت عنوان بازسازی مناطق فرسوده به بهره برداری میرسه؟

منازلی با حداقل قیمت متری 1میلیون و صد تومان. میدونید وقتی ی نفر برای خرید واحد به اونجا میره اولین چیزی که فروشنده بهش میگه چیه؟ ما ی دیوار دورتا دور پروژه کشیدیم تا هیچ ارتباطی با باغ خلج نداشته باشه!!! بله درسته واقعا هم همین طوره. دیواری که کمک میکنه در دادن آدرس هم از کلمه باغ خلج استفاده نکنند. خوب درد زیاده و این یکیش بود اما اجازه بدید من بعد از 23 سال زندگی تو این محله یکم براتون بگم ما چی نیاز داریم. بیائید به اسم باغ خلج و به نام بازسازی مناطق فرسوده هر کاری میخواید بکنید اما شما رو به خدا به سازمان آب بگید پولهایی رو که پیمانکار در زمان اتصال شبکه فاضلاب این محله از هر خونواده ای خصوصا توی کوچه های نسترن بیست و بیست و یک می گرفت روپس بگیرن.

به اسم بازسازی محله ی باغ خلج بیائید خونه درست کنید و بدید دست دلال تا متری 1100 به بالا بفروشه در حالیکه اون ور دیوار زیر متری 500 هستش اما شما رو بخدا بعضی کوچه های درم و داغون باغ خلج رو هم سامان بدید تا هم اون پیر زن که نظرشوو خواسته بودید قبل از اینکه بخواد به اون آپارتمان ها بره!!!!!!!!!!! فعلا از پایین تا بالای کوچه خونه ی فعلیش رو به راحتی رفت و آمد کنه! آخه بعد از کندمان های سازمان آب بعضی کوچه ها رو به هم اون صورت خاکی و کثیف ول کردن.

بیائید به اسم ترمیم و نوسازی منطقه باغ خلج تو این محله دفتر افتتاح کنید که همش هم درش بسته باشه امام انصافا بعد از کلی نامه نگاری تقاضای جدول کتابی وسط کوچه ها رو عملی کنید تا وقتی ی نفر بالای کوچه فرشش رو میشوره آب و کف تمام کوچه رو به کثافت نکشه.

جناب وزیر یا استاندار یا فرماندار یا شهردار یا هر مقام مسئول دیگه، باغ خلج به برگزاری همایش که دوتا آدم تو ناز و نعمت بزرگ شده بیان توش و مقاله بخونن نیاز نداره. حالا دو تا سکه هم گرفتن عیب نداره نوش جانشون بلکه نیازمند اینه که زباله هاش به موقع جمع آوری بشه وسر بعضی کوچه ها که زباله هاشون رو روی زمین میریزن سطل کار گذاشته بشه.

مشکل باغ خلج بازدید آقای نماینده و دیده بوسی با مردم، اون هم دقیقا دو ماه قبل از انتخابات مجلس و در پست فرماندار نیست حالا بماند که بعد از انتخابات هم مثل قبل از انتخابات رفته که رفته اشکالی نداره میگیم حتما سرش شلوغه همونطوری که قبل از انتخابات و طی دو سال فرماندار بودن هم سرش شلوغ بود بلکه مشکل باغ خلج عدم توجه مناسب به کد پستی گذاشتن هر خونس!!! که هر ماه مجبور بشیم از این خونه همسایه به اون خونه همسایه سرک بکشیم تا بتونیم قبض هامون رو پیدا کنیم و در بعضی موارد هم بگیم پیدا نشد پس چی شده قبض خونه ی ما!!!

نمیدونم جناب سردبیر شاید حرف های من کمی خنده دار باشه اما بد نیست بدونید واقعا ما توی این امکانات شاید پیش و پا افتاده هم مشکل داریم و برامون تامین نشده حالا چطور عصبانی نباشیم از دست اون آدم هایی که میان و کلی تبلیغات هم میکنن که منازل مسکن مهر باغ خلج به بهره برداری رسید! باید عرض کنم خدمتتون محله باغ خلج داره با این مسائل پیش و پا افتاده دست و پنجه نرم میکنه. عیب نداره به نام باغ خلج هر کاری دوست دارید بکنید اما این هشدار رو متوجه باشید که یک لحظه امیدواری اون پیرزن به حرف های شما تبدیل شده به تیغ برنده ای که ممکنه پل صراطی رو که میخواید ازش عبور کنید پاره کنه. پس مواظب باشید.

نمیدونم شاید مطالب بنده به قول شما مطبوعاتی ها تازگی نداشته باشه چون به هر حال چند هفته ای از افتتاح اون خونه ها گذشته اما امیدوارم شما چند تا رسانه که این خبر من رو میخونید حداقل با سرکشی به این محله و یکم به حرف اهالی باغ خلج گوش کردن این لیاقت رو داشته باشید که در پرونده آخرتتون خدمت به فقرا رو ثبت کنید. هم اون فقرایی که معشوق امام (ره) و حضرت آقا (حفظه الله) بودن و هستن. موفق و موید باشید یا علی مدد.

( ی جوون اهل باغ خلج)

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.