امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اتاق فکر صنعت گردشگری استان مرکزی آغاز به کار می‌کند

کد مطلب: 52868 | تاریخ ارسال: 28 ژانویه 2015 | چاپ صفحه

مشاور میراث فرهنگی استان مرکزی از تشکیل اتاق فکر صنعت گردشگری استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه مرکزی، جلسه هماهنگی سمینار کارآفرینی در صنعت گردشگری در خانه سازمان‌های مردم‌نهاد استان مرکزی برگزار شد.

در این جلسه فارسیجانی مشاور مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان مرکزی با ابراز خرسندی از برگزاری چنین سمیناری اظهار کرد: با توجه به اینکه این صنعت در همه جای دنیا گسترش یافته است باید بتوانیم آن را به صورت جدی در استان توسعه بخشیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان مرکزی به لحاظ گردشگری، بر توسعه آن و افزایش بهره‌مندی‌های اقتصادی از آن تأکید کرد و گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت‌گرفته، اتاق فکر صنعت گردشگری در استان مرکزی در آستانه شکل‌گیری است. در حال حاضر اساسنامه آن تدوین شده و در آینده نزدیک در بخش خصوصی کار خود را آغاز خواهد کرد.

فارسیجانی با اشاره به اینکه با این اقدام دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها و رستوارن‌ها تجمیع می‌شوند و صنف خواهند داشت، افزود: برگزاری چنین سمیناری بسیار عالی است اما بهتر بود که در کنار این سمینار شرایطی برای دریافت مقاله نیز فراهم می‌شد تا در کنار این فعالیت مناسب این سمینار از نظر علمی نیز به دستاوردی مناسب دست یابد.

به گزارش ایسنا؛ در حاشیه این جلسه امیرعباس احمدی مدیرعامل موسسه غیردولتی طلوع سفر زاگرس در گفت‌وگو با ایسنا گفت: سمینار آموزشی کارآفرینی در صنعت گردشگری چهارم اسفند ماه در فرهنگسرای شهر به همت این موسسه برگزار خواهد شد.

وی شناختن فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی در صنعت گردشگری، آشنایی با اهمیت خلاقیت و کارآفرینی در صنعت گردشگری، ایجاد تغییر مثبت در نگرش عمومی در زمینه اقتصاد گردشگری و جذب و ساماندهی ایده‌های خلاقانه کسب‌وکار در صنعت گردشگری را از اهداف این سمینار آموزشی عنوان کرد.

احمدی با اشاره به شناساندن فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری با تأکید بر کارآفرینی به فعالان اقتصادی و نهادهای دولتی به عنوان هدف دیگر برگزاری این سمینار اظهار کرد: این موسسه در قالب چهار کمیته پشتیبانی، اجرایی، علمی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات و با همکاری میراث فرهنگی استان مرکزی کانون کارآفرینی استان و انجمن صنفی راهنمایان و همچنین خانه سازمان‌های غیردولتی، سمینار مذکور را برگزار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: مخاطبان این سمینار فعالان گردشگری اقتصادی، جوانان و افراد جویای کار، مسئولین نهادهای دولتی و خصوصی و علاقمندان به صنعت گردشگری هستند. این سمینار با حضور مسیح شریف کارشناس ارشد اقتصادی و بازاریابی گردشگری و مدرس بین‌المللی گردشگری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.