امروز امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, Apr 28, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری مسابقه نامه‌ای به پیامبر اعظم(ص) با عنوان نسیم رحمت

کد مطلب: 52836 | تاریخ ارسال: 28 ژانویه 2015 | چاپ صفحه

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری مسابقه نامه‌ای به پیامبر اعظم(ص) با عنوان نسیم رحمت خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ذوالفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقه نسیم رحمت ویژه جوانان ۱۰ تا ۱۵ سال و در راستای محکوم کردن اهانت نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را تا ۱۶ بهمن ماه به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و یا کانون فرهنگی هنری آیت‌الله اراکی مسجد امام جعفر صادق(ع) اراک ارسال کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه اهانت بی‌شرمانه سران کفر و استکبار و صهیونیسم و در رأس آن اسرائیل به ساحت مقدس پیامبر(ص) قلوب مسلمین جهان را به درد آورده است، گفت: این اهانت‌ها نه تنها ضربه‌ای به اسلام نخواهد زد، بلکه باعث وحدت و همدلی بیشتر بین تمامی مسلمانان می‌شود، اما دشمنان اسلام باید بدانند با چنین حرکاتی تنها چهره واقعی خود را به بشریت نمایان‌تر می‌کنند.

ذوالفقاری افزود: چنین رفتارهایی از سوی دشمن نشان از استیصال و دستپاچگی آنان در مقابل بصیرت روزافزون مسلمانان و حرکت رو به رشد بیداری اسلامی آنان در جهان است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.