امروز امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 03, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



احمدی‌نژاد در دیدار با نمایندگان استان مرکزی چه گفت؟

کد مطلب: 51531 | تاریخ ارسال: 16 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

یک عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی از دیدار اعضای این مجمع با رئیس جمهور خبر داد. / این جلسه یک ساعت و نیم به طول انجامید و در آن در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندی نیز صحبت‌هایی مطرح شد که رئیس جمهور در این جلسه به نمایندگان گفت که توضیحات کامل را در مجلس خواهد داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، محمدحسن آصفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان اراک هفته گذشته در پاستور با رئیس جمهور دیدار داشتند که در این دیدار در مورد مسائل استان، مشکلات عمرانی و اقتصادی،‌ میزان اعتبارات، پروژه‌های نیمه کاره، وضعیت بهداشت و درمان، بحث و بررسی انجام شد.

وی گفت: این جلسه یک ساعت و نیم به طول انجامید و در آن در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندی نیز صحبت‌هایی مطرح شد که رئیس جمهور در این جلسه به نمایندگان گفت که توضیحات کامل را در مجلس خواهد داد.

نماینده‌ی مردم اراک، کمیجان و خنداب در پایان گفت که برخی دیگر از مجامع نمایندگان نیز از جمله اقلیت‌های دینی، آذربایجان شرقی، یزد و فارس نیز با رئیس جمهور دیدار داشته‌اند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.