امروز امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 05, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



گلایه کاربران سایت از نا مشخص بودن نتیجه نهایی ازمون استخدامی استانداری

کد مطلب: 49217 | تاریخ ارسال: 10 نوامبر 2012 | چاپ صفحه

به گزارش مرکزی دیلی ، چند تن از کاربران مرکزی دیلی طی ارسال ایمیل هایی جداگانه خواستار مشخص شدن نتیجه نهایی آزمون استخدامی استانداری مرکزی شده اند. در ادامه نامه یکی از کاربران را با نام امینی زاده خطاب به استاندار مرکزی می خوانیم :

بسمه تعالی
جناب آقای مهندس شعبانی فرد
با سلام
احتراما به استحضار می رساند استانداری استان مرکزی در تیر ماه 1390 اقدام به برگزاری آزمون استخدامی نمود . که با طی مراحل مختلف مانند آزمون علمی، دریافت مدارک، مصاحبه عمومی و تخصصی افرادی را به عنوان پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره اصلی در پایان اسفند ماه1390 معرفی کرد.
ولی اکنون علی رغم گذشت چندین ماه برای برخی ردیف های استخدامی، علی رغم پیگیری فراوان تکلیف افراد پذیرفته شده اصلی و ذخیره مشخص نشده است.
حال جای این سوالات است:
1- چرا وضعیت این افراد هنوز مشخص نشده است و جواب های مختلف به این افراد داده می شود.چرا جوابی صریح و مشخص به افراد داده نمی شود؟
2- با وجودیکه تکلیف این افراد پذیرفته شده اصلی و ذخیره مشخص نشده است ، استانداری مرکزی به دنبال برگزاری ازمون استخدامی جدید است! آیا نمی بایست ابتدا تکلیف این افراد مشخص شود سپس آزمون جدید برگزار شود؟ آیا می بایست زحمات این افراد چه افراد اصلی و چه ذخیره برای آزمون، برای مصاحبه به هدر رود؟ این افراد منتخب از بین نزدیک به 3000 شرکت کننده بوده اند.

خواهشمند است این مورد را برای کلیه ردیف های استخدامی به صورت جدی پیگیری فرمائید و اجازه ندهید به راحتی زحمات تعدادی جوان منتخب پایمال شود.

با ارزوی توفیق روز افزون الهی

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.