امروز امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ / Wednesday, Jun 26, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



را‌ه‌اندازی نخستین اتوبوس سیار صنایع دستی کشور استان مرکزی

کد مطلب: 41881 | تاریخ ارسال: 22 می 2012 | چاپ صفحه

سرپرست اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از را‌ه‌اندازی نخستین اتوبوس سیار صنایع دستی کشور در این استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، مجتبی رضوانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه  این اتوبوس از شهر اراک به تمام نقاط استان حرکت خواهد کرد افزود: میناکاری، گلیم گل برجسته، آثار چوبی مثل منبت و معرق، سازهای سنتی و قلمزنی روی مس از آثار ارائه شده در این اتوبوس است.

وی ادامه داد: هزینه صرف شده برای این طرح از سوی یکی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و با صرف زمانی معادل 7 ماه تامین شده است.

سرپرست اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی با بیان اینکه فاز نخست این طرح ارائه صنایع دستی استان مرکزی است که 20 خردادماه مصادف با روز جهانی صنایع دستی افتتاح می شود تصریح کرد: فاز دوم این طرح که شامل عرضه صنایع دستی کل کشور است، در آینده‌ای نزدیک به مرحله اجرا در می‌آید.

شهرداری  و نیروی انتظامی استان مرکزی برای این اجرای طرح با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای اجرای این طرح گفت: اکثر از نمونه محصولات ارائه شده در این اتوبوس خواهد بود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.