امروز امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ / Saturday, Jun 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



بازارهای روز در ساوه ساماندهی می‌شوند…

کد مطلب: 41751 | تاریخ ارسال: 20 می 2012 | چاپ صفحه

در پی انتشار گزارش خبرنگار ايسنا در خصوص ضرورت ساماندهی بازار روز ساوه که تحت عنوان « بازار روز ساوه و گلایه‌هایی که شنیده نمی‌شوند » در روز 27/10/90 که بر روی سایت این خبرگزاری قرار گرفت، این ساماندهی در کوی مهر واقع در محله پیک نیک گاز ساوه با نصب کانکس‌هایی آغاز شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، شهروندان ساوه‌ای امیدوارند این اقدام مثبت مسوولین متوقف نشود و از آنجا که وجود این بازارها نقش مهمی در تنظیم قیمت بازار دارند سایر مشکلات موجود پیش رو نیز برطرف شده و فروشندگان بتوانند بدون هیچ مشکلی کالاهای خود را عرضه و شهروندان نیز به راحتی خرید کنند.

گفتنی است از فواید برپایی چنین بازارهایی، عرضه اجناس و مایحتاج روزمره مردم با نازلترین قیمت و تنظیم بازار عرضه و تقاضا در راستای کنترل قیمت‌هاست.

این گزارش حاکی‌است، برپایی بازارهای مذکور در حوزه تأمین کالای مصرفی خانوارها با استقبال روزافزون شهروندان ساوه‌ای مواجه شده است اما برخی از کاستی‌های موجود در برپایی این بازارها موجب گلایه‌مندی فروشندگان و خریداران بوده است.

رئیس مجمع امور صنفی این شهرستان با تأیید خبر ساماندهی بازارهای روز ساوه به خبرنگار ایسنا گفت: به منظور ساماندهی بازارهای روز در 11 نقطه سطح شهرستان بازارهای ثابتی احداث می‌شود.

مرتضی سعیدی با بیان اینکه در این بازارها میوه، تره‌بار، مواد شوینده و پروتئینی، خشکبار و … عرضه می‌شود افزود: این بازارها در اماکنی مسقف ایجاد شده و فروشندگان در این اماکن مستقر می‌شوند.

وی تصریح کرد: مقدمات این كار فراهم شده و اماکن یاد شده در مناطقی مانند کوی مهر، طالقانی، حاج بلوک، بسیج، امیرکبیر و … و احداث می‌شوند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.