امروز امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / Monday, Jul 08, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری جشنواره تجلیل از کارگران برتر

کد مطلب: 40564 | تاریخ ارسال: 16 آوریل 2012 | چاپ صفحه

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از برگزاری جشنواره تجلیل از کارگران و گروه کارهای نمونه استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، ناصر شیخی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره تشویق کارگران به ارتقا سطح دانش آگاهی و مهارت شغلی و شناسایی کارگران مبتکر و خلاق برگزار می‌شود.

وی رعایت اصول اخلاقی و شئونات اسلامی، داشتن وجدان کاری و مسئولیت‌پذیری، رعایت آئین‌نامه‌های داخلی کارگاه، حضور به موقع در محیط کار و رعایت موارد ایمنی و تلاش در راستای کسب آموزش‌های ایمنی، حفاظتی و بهداشتی را از شرایط انتخاب کارگران عنوان کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: تلاش در راستای ارتقاء مهارت‌های شغلی و انتقال دانش و تجربیات به همکاران، روابط مناسب و حسن برخورد با سایر همکاران، ارتباط با نهادهای داخلی کارگاه و تلاش در راستای گسترش فعالیت‌های گروهی و اجتماعی مانند فعالیت‌های اجتماعی، ورزشی، تعاونی‌ها و… ارائه شیوه‌های نوین در کار با اختراع و ابتکار و نوآوری در زمینه افزایش بهره‌وری راندمان تولید یا کاهش شایعات از دیگر شرایط برای انتخاب کارگر نمونه است.

شیخی با بیان اینکه در راستای اجرای ماده 195 قانون کار طبق روال سال‌های گذشته پس از بررسی بیش از 300 پرونده توسط کمیته علمی و فنی 11 نفر کارگر و گروه کار نمونه همچنین دو واحد نمونه در استان مرکزی به منظور تجلیل و معرفی به کمیته انتخاب کارگران نمونه کشوری انتخاب شدند، بیان داشت: هر ساله طی سه مرحله کارگران نمونه شناسایی و انتخاب می‌‌شوند که در مرحله مقدماتی کارگران مخترع و مبتکر واحدهای تولیدی و صنعتی و خدماتی توسط کارفرمایان و تایید شوراهای اسلامی و یا نمایندگان کارگران تفکیک می‌شوند و به این اداره کل معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: از میان کارگران منتخب در مرحله مقدماتی توسط کمیته علمی و فنی کارگران نمونه استانی انتخاب می‌شوند که از آنها طی مراسمی در هفته کار و کارگر تقدیر به عمل خواهد آمد.

به گفته وی مرحله نهایی انتخاب کارگر نمونه کشوری است که توسط کمیته علمی و فنی انتخاب کارگران نمونه کشوری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت می‌گیرد که مراسم معرفی کارگر نمونه در روز جهانی کارگر با حضور رئیس جمهور و سایر مسئولان کشوری برگزار می‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.