امروز امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / Monday, Jul 08, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تامین سویای مورد نیاز دامداران استان مركزی با قیمت مصوب

کد مطلب: 40562 | تاریخ ارسال: 16 آوریل 2012 | چاپ صفحه

مدیر پشتیبانی امور دام استان مركزی گفت: كنجاله سویای مورد نیاز دامداران این استان با قیمت مصوب هشت هزار و 300 ریال خریداری و تامین شد.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘محمد جعفری’ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: توزیع این نهاده دامی توسط اتحادیه مرغداران و زیر نظر شركت امور پشتیبانی دام از اوایل اردیبهشت ماه در استان مركزی آغاز می شود.

وی بیان كرد: خرید سویای مورد نیاز برای مرغداری ها هیچگونه محدودیتی نداشته و متقاضیان بنا به میزان مورد نیاز خود می توانند با قیمت مصوب این نهاده را تهیه كنند.

مدیر پشتیبانی امور دام استان مركزی توضیح داد: توزیع مناسب كنجاله سویا در كاهش قیمت فرآورده های خام دامی نقش به سزایی داشته و باعث ایجاد ثبات در بازار می شود.

جعفری تاكید كرد: دلیل نوسان بیش از حد قیمت مرغ در پایان سال گذشته افزایش 300 درصدی قیمت كنجاله سویا بوده و با برآورد های صورت گرفته 70 درصد قیمت مرغ به قیمت خوراك آن بستگی دارد.

وی خاطر نشان كرد: كنجاله سویا در ابتدای سال گذشته كیلویی 500 تومان خریداری می‌شد كه قیمت آن در پایان سال 90 به یك هزار و 800 تومان رسید كه اصلی‌ترین عامل افزایش قیمت مرغ بود.

مدیر پشتیبانی امور دام استان مركزی یادآورد شد: هم اكنون با عرضه و كاهش قیمت نهاده های دامی، جوجه ریزی در واحدهای مرغداری از سر گرفته شده و مشكلی در این خصوص وجود ندارد.

وی گفت: از اولویت های مهم این شركت تامین فراورده های خام دامی و ذخیره سازی نهاده های مورد نیاز بهره برداران است كه باید به بهترین نحو صورت گیرد.

مدیر پشتیبانی امور دام استان مركزی افزود: هم اكنون قیمت مرغ زنده در بازار اراك 29 هزار ریال و قیمت برای مصرف كننده در خرده فروشی ها 43 هزار و 500 ریال است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.