امروز امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / Monday, Jul 08, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



قمری: فقط وسایل ورزشی ساخت داخل خریداری می‌کنیم

کد مطلب: 40491 | تاریخ ارسال: 15 آوریل 2012 | چاپ صفحه

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از خریداری امکانات و وسایل ورزشی تولید داخل در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، خسرو قمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه  ایرانی هر دستگاهی به سهم خود نقش دارد که این اداره نیز تلاش خود را در زمینه این مهم از ابتدای سال جاری به کار بست.

وی تصریح کرد: تولید ملی از مهم‌ترین ابزارهای رونق و شکوفایی اقتصاد است که اهتمام به آن علاوه بر رونق اقتصادی موجب اشتغالزایی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به سیاست‌های این اداره در راستای حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: بخشی از جامعه را ورزشکاران و ورزش‌دوستان تشکیل می‌دهند که این قشر از اقشار جامعه می‌توانند با خرید کالاها و امکانات ورزشی ساخت داخل در تحقق این شعار سهیم بوده و نقش ایفا کنند، بر این اساس این اداره کل خرید و استفاده از کالاهای ورزشی ساخت داخل را در دستور کار قرار داد تا بدین وسیله بتوانند در جامع عمل پوشانیدن به فرامین مقام معظم رهبری موفق عمل کند.

قمری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هیئت‌های مختلف ورزشی بیان داشت: در ابتدای سال جلسه‌ای با حضور روسای هیئت‌های ورزشی استان برگزار و سیاست‌ها  و اولویت‌های پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی یکی از مشکلات هیئت‌های ورزشی را مشکلات مالی خواند و خاطرنشان ساخت: هیئت‌های ورزشی می‌توانند بر اساس 13 آیتم اعتبارات مورد نیاز خود را تامین کنند که برگزاری جلسات آموزشی، تلاش به منظور جذب اسپانسر، برگزاری مسابقات و… بخشی از این راهکار‌ها است که انتظار می‌رود هیئت‌های استان در سال جاری تمام سعی و تلاش خود را در امر جذب اسپانسر به کار گیرند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.