امروز امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / Monday, Jul 08, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



ثبت‌نام 1611 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی استان مرکزی

کد مطلب: 40487 | تاریخ ارسال: 15 آوریل 2012 | چاپ صفحه

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از ثبت‌نام یک‌هزار و 611 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی در بخش کشاورزی استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، بهنام نصرالهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: از اول فروردین‌ماه تا 28 اسفندماه سال گذشته یک‌هزار و 510 نفر متقاضی مشاغل خانگی و دو متقاضی با پشتیبانی 99 نفر کارگر زیرپوشش در سایت مشاغل خانگی بخش کشاورزی ثبت‌نام کردند.

وی تصریح کرد: سهمیه سازمان جهاد کشاورزی در مشاغل خانگی در سال گذشته یک‌هزار نفر بود و این سازمان موفق شد از یک‌هزار و 611 نفر متقاضی ثبت‌نام به عمل آورده و اقدامات لازم را در زمینه معرفی این افراد به بانک‌ها و مراکز مربوطه فراهم کند.

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته 41هزار هکتار از اراضی کشاورزی زیرپوشش طرح آبیاری تحت فشار قرار گرفت که تا پایان سال مالی جاری این میزان به 49هزار و 500 هکتار افزایش خواهد یافت.

نصرالهی ادامه داد: با توجه به پراکنده و خرد بودن اراضی کشاورزی این طرح تنها در 160هزار هکتار از اراضی استان قابل اجراست که این زمین‌ها طی زمان‌بندی انجام شده به مرور زیرپوشش این طرح قرار خواهد گرفت.

وی تلاش به منظور افزایش ضریب امنیت غذایی و قطع وابستگی به واردات مواد غذایی را از مهم‌ترین برنامه‌ها و سیاست‌های این سازمان در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی عنوان کرد.

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در پایان گفت: از الزامات اساسی برای تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بسترسازی فرهنگی در تقویت روحیه کار و تلاش، بازنگری قوانین در راستای تسهیل در امر سرمایه‌گذاری و تامین آب مورد نیاز برای اجرای طرح‌های کشاورزی است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.