امروز امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / Friday, Jul 05, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



در شهر اراک ؛ قیمت گوشت گاوی 16 هزار و گوسفندی 19 هزار تومان

کد مطلب: 40456 | تاریخ ارسال: 14 آوریل 2012 | چاپ صفحه

رییس اتحادیه قصابان شهرستان اراک گفت: افزایش قیمت گوشت قرمز در اراک محدود بوده و عموما در ابتدای سال نو و افزایش بارندگی‌ها رخ می‌دهد.

به گزارش مرکزی دیلی ، زندی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، افزود: گوشت گاو به ازای هر کیلوگرم 16 هزار تومان و گوشت گوسفند به ازای هر کیلوگرم 19 هزار تومان در فروشگاه‌های اراک عرضه می‌شود.

وی در خصوص افزایش قیمت گوشت گفت: این افزایش قیمت محدود بوده و وقوع آن با توجه به افزایش نسبی تورم و همچنین کمبود علوفه در ماه‌های بهمن، اسفند و فروردین که به صورت طبیعی و به اقتضای فصل هرساله رخ می دهد امری عادی است.

وی همچنین افزایش میزان بارندگی و بهبود وضعیت چراگاه‌ها و مراتع در سال جاری را در افزایش قیمت گوشت قرمز موثر عنوان و اظهار کرد: بهبود وضعیت مراتع، گله‌دار را از فروش گوسفند منصرف کرده و باعث می‌شود که مدت زمان چرای دام و پرورش آن افزایش یافته و در نتیجه حجم عرضه دام به بازار به صورت مقطعی کاهش ‌یابد.

رییس اتحادیه قصابان شهرستان اراک در پایان، خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه این امر باعث بالا رفتن مقطعی قیمت گوشت می‌شود ولی رشد دام در این شرایط بهتر و آینده اقتصادی آن نیز مناسبتر خواهد بود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.