امروز امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / Friday, Jul 05, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



آغاز ثبت‌نام هفتمین جشنواره کارآفرینان برتر

کد مطلب: 40368 | تاریخ ارسال: 13 آوریل 2012 | چاپ صفحه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از آغاز ثبت‌نام هفتمین جشنواره کارآفرینان برتر این استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، ناصر شیخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در هفتمین جشنواره کارآفرینان برتر در دو روز گذشته آغاز و تا پایان 31 فروردین ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هفتمین جشنواره کارآفرینان برتر استان مرکزی در اوایل تابستان سال جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره ویژه کارآفرینان دارای سابقه کارآفرینی در هفت سال گذشته است که در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: این جشنواره در راستای احترام و تقدیر از کارآفرینان، ترویج خلاقیت و نوآوری و توسعه فرهنگ کارآفرینی، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی، ارائه راهکارهای عملی ترویج کارآفرینی متناسب با چشم‌انداز 20 ساله، تکمیل و ارتقای شاخص‌های شناسایی کارآفرینان برتر، پویاسازی بانک اطلاعات شناسایی کارآفرینان برتر مبتنی بر شاخص‌ها، فراهم‌سازی مقدمات توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی و استمرار بخشیدن به مشارکت بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی در توسعه کارآفرینی و تقدیر از منتخبین برتر کارآفرینان برگزار می‌شود.

شیخی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از  کارآفرینان از طریق سامانه ملی انجام می‌شود، ادامه داد: فعالان اقتصادی در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات که دارای سابقه کارآفرینی در هفت سال گذشته هستند می‌توانند تا پایان روز 31 فروردین ماه جاری از طریق سامانه اینترنتی WWW.KARAFARINANEBARTAR.IR ثبت نام کنند.

به گفته وی طرح‌های کارآفرینانی که در این سامانه ثبت نام کرده‌اند، توسط اعضای هیئت داوری متشکل از اساتید خبره دانشگاه، کارشناسان عالی دستگاه‌های اجرایی و آشنا به مباحث کارآفرینی ارزیابی می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان داشت: بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوآوری، خطرپذیری، آینده‌نگری، اقدام به منظور کاهش نیاز به واردات، اقدام برای صرفه جویی ارزی و ریالی، کاهش وابستگی به کشورهای دیگر، دریافت نشان در خصوص برند، اشتغالزایی، مجموع استانداردهای کیفیت و… از جمله مواردی است که برای انتخاب کارآفرینان دارای اهمیت است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.