امروز امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / Friday, Jul 05, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



پیش‌بینی درآمد 200 میلیارد تومانی شهرداری اراک

کد مطلب: 40350 | تاریخ ارسال: 10 آوریل 2012 | چاپ صفحه

شهردار اراک از تصویب بودجه 200 میلیارد تومانی این شهرداری توسط اعضای شورای شهر در سال جاری خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک سید مرتضی میری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموع اعتبارات شهرداری اراک با سازمان‌های تابعه در سال گذشته 178 میلیارد تومان بود که پیش‌بینی می‌شود امسال این اعتبار به 200 میلیارد تومان افزایش یابد.

وی تصریح کرد: طی دو سال گذشته از مجموع اعتبارات شهرداری 60 درصد در بخش عمرانی و 40 درصد در بخش جاری هزینه شده که امسال 37 درصد در بخش جاری و 63 درصد در بخش عمرانی هزینه خواهد شد.

شهردار اراک با اشاره به پروژه‌های تعریف شده شهرداری در سال جاری خاطر نشان کرد: ساخت و تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک الغدیر، احداث دو پایانه موقت مسافربری شهری، احداث پایانه دائمی در میدان فراهان و سردشت، صدور میکانیزه پروانه‌های ساختمانی، برپایی نمایشگاه‌های مختلف و برگزاری جشن نیمه‌ شعبان بخشی از برنامه‌های شهرداری در سال جاری است.

میری با اشاره به عدم اجرای طرح جمع‌آوری مکانیزه زباله در سال گذشته گفت: با توجه به اهمیت جمع‌آوری مکانیزه زباله امسال این طرح با خریداری 3 هزار و 350 مخزن و 59 دستگاه ماشین‌آلات مکانیزاسیون اجرا خواهد شد.

وی از ساماندهی صنوف مزاحم در سال جاری خبر داد و بیان کرد:‌ با هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولان شهر و فرمانداری خریداری 21 هکتار زمین طرح ساماندهی صنوف مزاحم امسال وارد فاز اجرایی خواهد شد.

شهردار اراک همچنین راه‌اندازی خانه فرهنگ، جدول‌گذاری و پیاده‌سازی، احداث چند تقاطع غیرهمسطح در میدان فراهان پشت مسجد سیدها، احداث زیرگذر بلوار مهارت، تکمیل بلوار پژوهش، راه‌اندازی موزه تنوع زیستی، تکمیل دیوار ساحلی شهر، ایجاد فضای سبز و محوطه‌سازی در حاشیه کمربندی شمالی، تکمیل پارک کوهسار را از دیگر اقدامات این شهرداری در سال جاری خواند.

وی پیرامون اقدامات انجام شده شهرداری در سال گذشته تصریح کرد: بهره‌برداری از تقاطع میدان محیط زیست و انقلاب سه ماه زودتر از موعد مقرر، پخش 275 هزار تن آسفالت در پروژه‌ها و معابر شهری، اجرای بیش از 11 هزار و 600 متر پیاده‌گذاری، 20 هزار متر جدول‌گذاری، اجرای عملیات پروژه پارکینگ طبقاتی در میدان شهدا، احداث مجتمع تجاری در مجتمع خان‌بلوکی قدیم را از دیگر برنامه‌های این شهرداری عنوان کرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.