امروز امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / Friday, Jul 05, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



ادعای استاندار درباره تحقق 95درصد تعهدات ایجاد شغل دراستان مرکزی

کد مطلب: 40348 | تاریخ ارسال: 10 آوریل 2012 | چاپ صفحه

استاندار مرکزی گفت: 95 درصد تعهدات اشتغال استان مرکزی در سال 90 محقق شده است و در تلاشیم با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی این روند را با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر در اراک علی اکبر شعبانی فرد ظهر روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان مرکزی با بیان اینکه اولین استانی هستیم که در حوزه شغل از سوی مرکز آمار ایران راست آزمایی انجام شده است افزود: در سال 89 تعداد 21هزار و 250 شغل ایجاد شده است و در سال 90نیز تعهد استان ایجاد 45هزار و 150 شغل بوده است که 43 هزار شغل پایدار ایجاد شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز از تشکیل کمیته حمایت از تولید ملی و پیگیری معوقات بانکهای عامل در استان خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این کمیته پیگیری امورات شرکتها و پایداری بنگاههای اقتصادی است.

ناصر شیخی با اشاره به مشاغل خانگی اظهارداشت: بر اساس اسناد توسعه پشتیبان بایستی 20درصد مشاغل در راستای مشاغل خانگی ایجاد شود که این رقم در استان حدود 10هزار اشتغال است که تا امروز برای 11هزار و 650 نفر در استان مجوز اشتغال خانگی صادر شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد هشت هزار نفر با اعتباری بالغ بر 30میلیارد تومان تا سقف پنج میلیون تومان متقاضی دریافت تسهیلات مشاغل خانگی بوده اند.

شیخی با بیان اینکه از این تعداد به دو هزار و 600 نفر تسهیلات پرداخت شده است اظهارداشت: به این افراد تا کنون بالغ بر هشت میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

گفتنی است در این جلسه پرداخت تسهیلات ارزی به سه طرح مواد شیمیایی، تولید کاغذ و گردشگری به تصویب رسید.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.