امروز امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / Friday, Jul 05, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



راه اندازی سیستم پرداخت صدقه تلفنی در استان مرکزی

کد مطلب: 40330 | تاریخ ارسال: 10 آوریل 2012 | چاپ صفحه

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان مرکزی گفت: سیستم پرداخت صدقه تلفنی از طریق نلفنهای ثابت در سطح استان مرکزی راه اندازی شد.

به گزارش مرکزی دیلی ، احمد حاج دایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در این سیستم افراد می توانند از طریق تماس تلفنی با شماره 7728 در سطح استان کمکهای خود را به مددجویان بهزیستی ارسال کنند.

وی افزود: این سیستم به منظور راحتی و رفع مشکلات پیش روی پرداخت صدقه و کمک به نیازمندان و مددجویان بهزیستی از اول اسفند ماه کار خود رابه صورت آزمایشی آغاز کرده است.

وی به همکاری شرکت مخابرات با بهزیستی برای اخذ کمک‌های مردمی و این امر خیر و خداپسندانه اشاره کرد و ادامه داد: در طرح صدقه تلفنی، افراد و خانواده‌ها می‌توانند با هر بار تماس از طریق شماره تلفن‌های 7728 در سطح استان مبلغ 200 تومان را به عنوان صدقه و کمک‌های خود به مددجویان بهزیستی پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه هزینه این کمکها در قبض تلفن ثابت منازل درج می شود، افزود: شرکت مخابرات کمک‌های جمع‌آوری شده را به شماره حساب صندوق مشارکتهای مردمی بهزیستی واریز می کند.

وی افزود: حوزه‌ مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همواره تلاش می کند تا با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و اجرای طرح های مناسبت کمک‌هایی را به نیازمندان و معلولان به‌خصوص مددجویان بهزیستی ارائه کند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.