امروز امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / Wednesday, Jul 03, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



کشف 115میلیارد و 866 میلیون ریال كالای قاچاق در استان مركزی

کد مطلب: 40305 | تاریخ ارسال: 10 آوریل 2012 | چاپ صفحه

دبیر كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استانداری استان مركزی گفت: 115 میلیارد و 866 میلیون ریال كالای قاچاق سال گذشته در این استان كشف و ضبط شده است.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘شهرام بیدل’ روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان كالای قاچاق در قالب یكهزار و 281 پرونده بوده كه نسبت به مدت مشابه قبل آن 31 درصد رشد دارد.

وی اظهار كرد: 454 فقره از پرونده های قاچاق استان مركزی در سال گذشته مربوط به كالاهای گمركی، 243 پرونده مربوط به كالاهای دخانی، 64 پرونده مربوط به فرآورده های نفتی ، 141 پرونده مربوط به مشروبات الكلی و مابقی در سایر كالاها بوده است.

دبیر كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استانداری استان مركزی خاطر نشان كرد: پرونده كشفیات قاچاق استان پارسال نسبت به مدت مشابه قبل آن در حوزه كالاهای گمركی شش درصد، كالاهای دخانی سه درصد، فرآورده های نفتی 191 درصد و مشروبات الكلی 120 درصد رشد دارد.

بیدل اظهار كرد: ارزش 20 فقره از پرونده های كالاهای قاچاق استان در سال گذشته بالای یك میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: پارسال یكهزار و 613 قاچاقچی در استان مركزی به دام افتاده و 489 دستگاه خودرو نیر در این رابطه توقیف شده است.

مدیركل امنیتی وانتظامی استانداری استان مركزی بیان كرد: كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز در سال جهاد اقتصادی در مجموع 84 نشست استانی، شهرستانی، كمیته ها و كارگروه های تخصصی داشته و در دو مرحله نیز جلسه انهدام كالا برگزار كرده است.

بیدل توضیح داد: ارزیابی سالانه كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز كشور هنوز اعلام نشده اما در گزارش شش ماهه اول پارسال كمیسیون استان مركزی در رتبه دوم مبارزه با قاچاق بود و استاندار مركزی در این رابطه از رییس جمهوری لوح تقدیر دریافت كرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.