امروز امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / Wednesday, Jul 03, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



گلایه فرماندار خمین از نبود سرمایه گذار

کد مطلب: 40299 | تاریخ ارسال: 10 آوریل 2012 | چاپ صفحه

فرماندار شهرستان خمین نبود سرمایه‌گذار را از مهم‌ترین مشکلات این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش مرکزی دیلی ، علی‌رضا کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: شهرستان خمین با وجود اینکه به عنوان زادگاه امام(ره) یکی از شهرهای مهم کشور محسوب می‌شود، و سالانه بیش از 500 هزار گردشگر از این شهر بازدید می‌کنند، با عقب ماندگی‌ها و کمبودهای بسیاری مواجه است که با سرمایه گذاری در این شهر می‌توان بخشی از این عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل این شهر نبود سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف است که می‌طلبد نماینده مردم این شهر در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای جذب سرمایه و سرمایه‌گذار ‌ تلاش ویژه‌ای در مجلس داشته باشد.

فرماندار خمین لزوم توسعه فرهنگی و صنعتی را از دیگر نیازهای این شهر عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: لزوم توسعه فرهنگی و صنعتی نیز می‌طلبد مسئولان به ویژه نماینده مردم در مجلس در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

کریمی با اشاره به معضل بیکاری گفت: شهر خمین در بخش اشتغال و کشاورزی نیز با چالش‌هایی مواجه است که باید رفع این چالش‌ها در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی اظهار داشت: این نامگذاری فرصت بسیار خوبی برای به چرخش درآوردن چرخ‌های تولید است که با این چرخش می‌توان ضمن رونق‌بخشی به اقتصاد داخلی موجب اشتغال جوانان شده و بیکاری را برطرف ساخت.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.