امروز امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / Wednesday, Jul 03, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



وعده استاندار:پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر استان مرکزی تا مهرماه به اتمام می‌رسد

کد مطلب: 40295 | تاریخ ارسال: 10 آوریل 2012 | چاپ صفحه

استاندار مرکزی گفت: پروژه های نیمه تمام مسکن مهر استان مرکزی که دارای پیشرفت فیزیکی بالایی هستند تا مهر ماه سال جاری به اتمام می رسند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهرعلی اکبر شعبانی فرد پیش ازظهر روز یکشنبه در اولین جلسه شورای مسکن با تاکید بر اینکه دولت برای اتمام مسکن مهر ظرف زمانی مهر را تعیین کرده است افزود: پروژه های مسکن مهر استان مرکزی در دو مرحله تکمیل و به اتمام می رسند.

وی خاطر نشان کرد: در مرحله اول چهار هزار واحد مسکونی و در مرحله دوم که تا پایان سال جاری است شش هزار واحد مسکونی تکمیل و به بهره برداری می رسد.

شعبانی فرد در مجموع پیشرفت ساخت مسکن مهر در استان مرکزی را مثبت ارزیابی کردو گفت: تعدادی از خانه های نیمه تمام با چالش زیرساختهای دستگاههای خدماتی نظیر آب، برق و گاز مواجه هستند.

استاندار مرکزی همکاری جدی این دستگاهها را در تسریع پروژه های مسکن مهر را ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: دستگاههای خدماتی جهت تسریع در ساخت و ساز واحدهای مسکن مهر انشعاب موقت واگذار کنند.

در این جلسه مقرر شد مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی ظرف یک هفته نیاز زمین مسکن فرهنگیان را مشخص تا در این زمینه تصمیم گیری شود، همچنین زمین 1200واحد مسکونی مددجویان بهزیستی مشخص شد وساخت 600 واحد در شهر مهاجران و 600 واحد در جاده فرودگاه برای این مددجویان به تصویب شورای مسکن رسید.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.